خرید و فروش عمده ذرت ارزان قیمت

ذرت یکی از غلات پر اهمیت به خصوص در دامپروری در سراسر دنیاست. منشأ آن قاره ی آمریکا بوده‌ و بعد از گندم، بیشترین بخش زمین های کشاورزی جهان را در بر می گیرد. ذرت حاوی مقدار زیادی از مواد مغذی مورد نیاز برای بدن است و همچنین منبع خوبی برای تامین فیبر محسوب می‌شود و سرشار از کالری می باشد. در این مطلب سعی بر این داریم که راجع به عدس سبز محلی و چگونگی تهیه ذرت و قیمت فروش ذرت خوراکی به صورت عمده و کیلویی اطلاعاتی بدهیم.

خرید و فروش عمده ذرت ارزان قیمت

لیست قیمت انواع ذرت در بازار

لیست قیمت انواع ذرت در بازارعدس قرمز در بارداری دارای انواع مختلفی است. انواع ذرت عبارت است از: ذرت دندان اسبی، ذرت بلوری، ذرت آردی، ذرت پاپ کورن، ذرت غلاف دار، ذرت مومی و ذرت شیرین. 

امروزه اکثریت ذرت مورد استفاده در خوراک دام و طیور از انواع برزیلی، اوکراینی، روسی، رومانی، صربستان و داخلی یعنی ایرانی می باشد. 

ذرت برزیلی؛ مرغوب ترین، زرد ترین و تمیز ترین نوع در بین سایر انواع ذرت هاست. 

برای خرید ذرت درجه یک و ارزان قیمت می توانید در فصول پاییز و زمستان سیلاژ ذرت خریداری کنید. نکاتی برای خرید سیلاژ ذرت مرغوب وجود دارد که می توان به گزینه های زیر اشاره نمود: 

  1. دانه دار بودن: بعضی شرکت های تولید سیلاژ فقط ساقه و برگ ذرت را استفاده می کنند اما بعضی از شرکت ها از میوه ی بلال و دانه های آن هم استفاده می کنند که همین موضوع در تغییر کیفیت آن و در نتیجه قیمت تاثیر می گذارد. 
  2. کیفیت بذر: بذر های کاشته شده به تنهایی می توانند نژاد و کیفیت ذرت را تعیین کنند که این امر در قیمت بسیار تاثیر گذار است. 
  3. بسته بندی: استفاده از بسته بندی های سه لایه باعث می شود تا نگه داری این محصول راحت تر شود و مدت زمان بیشتری ماندگار باشد.

رعایت این نکات توسط شرکت تولید کننده در قیمت فروش ذرت تاثیر بسزایی دارد. خریدار عمده ذرت نیز برای تهیه ذرت با کیفیت و ارزان قیمت باید به این نکات توجه کافی را داشته باشد. 

خرید بدون واسطه ذرت درجه یک به قیمت تولیدی

خرید بدون واسطه ی ذرت و سایر محصولات درجه یک یکی از دغدغه های تولید کنندگان و خریداران به شمار می رود، که از میان سایر آن ها می توان به ذرت روسیه اشاره نمود. ذرت بدون شک یکی از مهم ترین نیاز های غذایی دام ها می باشد، که کیفیت بالا و قیمت مناسب آن برای دامداران اهمیت بسیار زیادی دارد. ذرت روس دارای درجه بندی های متفاوت است که این تفاوت در کیفیت باعث تنوع در قیمت های ارائه شده از سوی فروشندگان شده است. اما موضوع مهم دیگری که در قیمت ذرت دامی تاثیر گذار است خرید مستقیم یا بدون واسطه ی آن است. بیشترین مقدار بارگیری ذرت روس از بندر امیر آباد می باشد و به دلیل نزدیکی این بندر به شمال و شرق کشور، این امکان را به دامداران می دهد تا ذرت مورد نیاز خود را بدون واسطه و بدون نیاز به صرف هزینه های بالا تهیه کنند. 

نمایندگی فروش انواع ذرت در سراسر کشور

نمایندگی فروش انواع ذرت در سراسر کشور ذرت های دامی و خوراکی برزیل از جمله مرغوب ترین انواع ذرت در جهان شناخته می شوند. نمایندگی های معتبر در سراسر کشور این محصول را عرضه می کنند و فروش این محصول را به صورت مستقیم و عمده انجام می دهند. از آن جایی که ارزش غذایی ذرت بسیار بالاست، به عنوان بهترین خوراکی مصرفی برای دام و طیور به شمار می آید. ذرت های خوراکی فیبر و کالری زیادی دارند به همین دلیل استفاده مداوم آن برای مصرف دام و طیور همواره توصیه می شود. نمایندگی های زیادی در سراسر کشور مسئولیت فروش ذرت را بر عهده دارند که با مراجعه به دفاتر یا وب سایت آن ها می توانید نوع و مقدار ذرت پیشنهادی را با توجه به نیاز خود تهیه کنید. 

15

  1. سلام وقت بخیر ببخشید به صورت جزئی هم ارسال دارین؟؟آیا درشهرستان ها نمایندگی فروش دارین

  2. با سلام و عرض ادب .ذرت های برزیلی هم زردترین و هم تمیزترین نمونه ذرت در بین انواع نمونه های ذرت هستش و طعم بهتری هم داره .ذرت ی میانوعده خوشمزه و مفید هستش برای بدن انسان

  3. سلام
    خدا قوت
    لیست قیمت میذارین بی زحمت ؟
    نمایندگی هاتونو چطور میشه پیدا کرد ؟ ارسال پستی هم دارید ؟ البته ممکنه نداشته باشید چون ذرت یه ماده خوراکی هست و احتمال فاسد شدن داره .

  4. سلام وقت بخیر. ذرت ها یک نوع خوراکی هستنند؟ و قیمت فروش آن ها به صورت کیلویی و یا تکی چقدر می باشد؟

  5. سلام خدا قوت خسته نباشید خریداران محترم ذرت حتماً از این سایت برای خرید و مشاوره خرید کردن ذرت استفاده کنید واقعا محصولات با کیفیتی دارد

  6. سلام وقت بخیر
    محصولات ذرت مجموعه دانی جو بسیار با کیفیت بوده واز بهترین نوع ذرت برزیلی میباشد توصیه میکنم حتما امتحان کنید.

  7. سلام .خسته نباشین . ذرت خواص زیادی داره که در غذا یا به صورت یک وعده عصرانه ازش استفاده میکنند وهمه از طعمش راضی هستند وخیلی پر طرفداره

  8. با سلام خدمت شما دوستان عزیز مجموعه دانی جو،وقت بخیر و سلامتی، ممنونم بابت اطلاعات کامل و دقیق، ذرت های با کیفیت در اکثر استان ها تولید میشن و اکثر کشاورزان به سلامت مردم و کیفیت محصولات اهمیت میدن

  9. با سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان

    ذرت یک محصولیه که هم مبشه اونا خورد کرد و ریخت داخل‌یه مایتابه تا باهاش شکوفه درست کنیم و هم میشه اونا گرفت روی آتیش و بهش نمک زد و خورد که بهش می‌گن شیر بلال، اگ کسی هست که این محصولا دوست داره و می‌خواد خریداری کنه بهتره از همین صفحه خرید کنه چون با خرید از این مجموعه میشه یک محصول با کیفیت و بدون واسطه را خرید کرد.

  10. وای وای وای وای وای چقد دونه های ذرت بزرگ و خود ذرت شیرین بود باورم نمیشه کره ام زدم دیگه واقعا نگم براتون چقدر عالی بود.چون ضد ویروسه من میگیرم و یکسره میخورم خیلی مقویه پیشنهاد میکنم حتما بخرین

  11. باسلام مجموعه خرید وفروش عمده ذرت ارزان قیمت دراستان ما خوزستان ذرت آردی کشت میشود وهم بعنوان بلال کبابی استفاده میکنیم مزارع ذرت رااز نزدیک دیدم بسیار زیبا ودیدنی هستن باتشکر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما