قیمت انواع کینوا سفید بسته بندی

کینوا از دانه های گیاهی است و انواع متنوعی دارد که از ارزش غذایی بالایی برخوردار بوده و در پخت انواع غذا و سالادها از آن استفاده می‌شود، انواع کینوا دارای مقادیر زیادی ویتامین ها و مواد مغذی می‌باشد که فواید زیادی برای بدن دارد. کینوا سفید به خاطر اینکه بافت سبک‌ و لطیف تری دارد و خوش پخت بوده محبوبیت بیشتری دارد. در مجموعه ی ما قیمت عدس برای سنگ کلیه بسته بندی شده مناسب و مقرون به صرفه‌تر بوده و کیفیت بالایی دارد.

قیمت انواع کینوا سفید بسته بندی

معرفی انواع کینوا سفید درجه یک

معرفی انواع کینوا سفید درجه یک انواع کینوا در رنگ های سفید، سیاه و قرمز یافت می‌شود که تفاوت های جزئی در طعم و عطر دارند و هر کدام کارایی متفاوتی دارند. کینوا سفید از رایج‌ترین و بهترین نوع کینوا می‌باشد که خاصیت و بافت خوبی دارد، هضم آن بهتر بوده و جایگزین مناسبی برای گندم به شمار می‌رود، به خصوص برای افرادی که به گندم حساسیت دارند ماده غذایی مناسبی می‌باشد.

کینوا سفید بافت لطیف و سبک تری دارد و در پخت برخی از غذاها به کار می‌رود و این نوع کینوا خوش پخت بوده و بعد از پخت، بافت نرمی و لطیفی دارد.

انواع کینوا سفید منبع غنی پروتئین بوده و کالری کمی دارد که برای افراد ورزشکار ماده غذایی مناسبی می‌باشد، همچنین کینوا سفید دارای انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی بوده که برای بدن مفید است و از ارزش غذایی بالایی برخوردار می‌باشد.

انواع کینوا سفید با این که تفاوت کمی نسبت به دیگر گونه های عدس سبز ساسکن دارد اما از خواص تقریبا یکسانی برخوردار هستند. علاقمندان انواع کینوا سفید می‌توانند آن را مانند برنج به صورت دم کرده مورد استفاده قرار دهند. بسیاری از کارخانجات از آرد آن در درست کردن انواع شیرینی ، پاستا و غیره استفاده می‌کنند.

مرکز صادرات کینوا سفید بسته بندی

مرکز صادرات کینوا سفید بسته بندی در کشور ما برخی مناطق اصفهان و شیراز کاشت کینوا صورت می‌گیرد و از کیفیت بالایی برخوردار بوده که علاوه بر مصارف داخل کشور میزان زیادی از کینوا به کشورهای دیگر صادر می‌شود چون مصرف آنها از این ماده غذایی ارزشمند بیشتر است به همین خاطر مورد استقبال کشورهای بیشتری قرار می‌گیرد و بازار خرید کینوا در داخل و خارج از کشور رونق بهتری دارد.

شرکت‌های تهیه و پخش کینوا آن را پس تمیز و پاکسازی کردن در بسته های متنوع بسته بندی کرده تا از آلودگی های محیطی در امان مانده و به صورت بهداشتی و با کیفیت بالا به دست مصرف‌کنندگان برسد.

نحوه‌ی فروش و صادرات کینوا به صورت اینترنتی یا حضوری انجام می‌گیرد که هر کدام مزایای قابل توجهی دارد و خریدار بستگی به شرایط خود، نوع خرید کینوا را انتخاب کرده و محصول مورد نظر خود را تهیه می‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما