شرکت عرضه کینوای قرمز بسته بندی

مجموعه ما یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های عرضه عدس ریز محلی قرمز بسته‌ بندی در داخل و خارج از کشور می‌باشد، عرضه مستقیم و بدون واسطه کینوا باعث شده‌ است این محصول با قیمتی کاملاً رقابتی و ارزان در اختیار خریداران محترم در سراسر کشور قرار بگیرد.برای سفارش عمده کینوا قرمز و درجه یک و مرغوب می‌توانید به سایت اینترنتی مجموعه ما مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت روز این غله پرخاصیت می‌توانید با واحد فروش و پشتیبانی شرکت معتبر ما در تماس باشید.

شرکت عرضه کینوای قرمز بسته بندی

آشنایی مختصر با خواص کینوا

آشنایی مختصر با خواص کینوا در این بخش از مطالب می‌خواهیم آشنایی مختصری با خواص انواع کینوا را شرح دهیم. کینوا دارای مقدار بسیار بالایی فیبر می‌باشد، به افرادی که دچار ناراحتی‌های معده و همچنین گوارشی می‌باشند توصیه می‌گردد بجای استفاده از گندم و برنج، کینوا را استفاده نمایند، چرا که از سطح فیبر بسیار بالاتری نسبت به این غلات برخوردار می‌باشد. همچنین عدس سبز برای کبد چرب دارای گلوکز بسیار بالایی می‌باشد که باعث می‌شود که میزان سطح گرسنگی در فرد کاهش یابد. به طور کلی هر چه میزان گرسنگی بیشتر باشد اشتها نیز بیشتر بوده که منجر به چاقی و افزایش وزن می‌گردد.

با استفاده از کینوا می‌توانید شاخص گلوکز را در بدن کاهش دهید، کینوا دارای مقدار مناسبی پروتئین و همچنین کالری پایین می‌باشد و به همین جهت ورزشکاران و همچنین بدنسازان تمایل به استفاده از کینوا در رژیم غذایی خود دارند چرا که میزان انرژی و کالری مورد نیاز بدن را در هنگام انجام فعالیت و تمرینات ورزشی برآورده می‌سازد.

کینوا همچنین دارای مقدار بسیار بالایی املاح معدنی می‌ باشد. فسفر، کلسیم، آهن، فیبر، پتاسیم منیزیم و پروتئین از جمله املاح معدنی می‌باشند که به مقدار بسیار بالایی در این غله پرخاصیت یافت می‌گردد، شما می‌توانید با قرار دادن کینوا در رژیم غذایی روزانه خود از ویتامین‌های گروه B برخوردار شوید. همچنین ویتامین E موجود در کینوا باعث شفاف‌سازی و جوان ماندن پوست می‌گردد، که تنها دارای آمینو اسیدهای ضروری و مورد نیاز بدن می‌باشد.

آنتی‌اکسیدان‌های فعال موجود در این ماده غذایی باعث می‌شود سیستم ایمنی بدن بالا رفته و میزان ابتلا به بیماری‌های عفونی و ویروسی کاهش یابد. شما می‌توانید کینوا را به صورت پخته در سالاد و همچنین تهیه غذاهای خود استفاده کنید.

ارزش غذایی کینوا قرمز تازه

ارزش غذایی کینوا قرمز تازه ارزش غذایی کینوا قرمز تازه بسیار زیاد می‌باشد، به‌ طوری‌ که میزان کالری کینوا در یک پیمانه برابر با بیست و دو کالری می‌باشد‌ همچنین یک پیمانه کینوا قرمز برابر با سی و نه گرم کربوهیدرات دارد. میزان اسید چرب موجود در یک پیمانه کینوا به میزان چهار گرم می‌باشد. همچنین دارای مقدار کمی اسید چرب و همچنین امگا سه نیز می‌باشد. میزان پروتئین موجود در یک پیمانه کینوا برابر با هشت گرم پروتئین می‌باشد که در مقایسه با پروتئین گوشت قرمز بسیار مناسب است و افراد می‌توانند آن را جایگزین گوشت قرمز نمایند،ضمن این‌ که کینوا دارای چربی‌های اشباع‌ شده نمی‌باشد.

افرادی که دچار ناراحتی‌های قلبی و عروقی هستند می‌توانند با خیال راحت این غلات را استفاده کنند، افرادی که دچار افزایش وزن هستند توصیه می‌گردد که کینوا ها را در رژیم غذایی روزانه خود استفاده کنند. کینوا قرمز تازه یکی از مغذی‌ترین غلات می‌باشد که امروزه به‌عنوان جایگزین برنج و گندم شناخته گردیده‌ است.

قیمت مناسب کینوای قرمز اعلا

قیمت مناسب کینوای قرمز اعلا قیمت مناسب کینوا قرمز اعلا در مجموعه ما باعث گردیده‌ است از سطح فروش بسیار بالایی در بازارهای داخلی و خارجی برخوردار باشیم، عرضه مستقیم انواع قرمز باعث شده‌ است، نقش واسطه حذف‌ شده و این محصول با قیمتی ارزان و به‌ صرفه در اختیار خریداران گرامی قرار گیرد.

شما می‌توانید برای خرید کینوا عمده به سایت اینترنتی مجموعه ما مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید. علاوه‌ بر فروش کینوا در بازارهای داخلی توانسته‌ایم به صادرات کینوا قرمز در خارج از کشور نیز بپردازیم. کیفیت بسیار بالای کینوا قرمز درجه یک اعلا به‌ همراه قیمت ارزان و به‌ صرفه آن باعث گردیده‌ است به‌عنوان یک مرکز فروش بسیار معتبر و شناخته‌شده در بازارهای بین‌المللی مطرح شویم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما