قیمت عمده دانه چیا ارگانیک صادراتی

دانه چیا نوعی دانه گیاهی است که مصرف آن برای سلامتی افراد بسیار مفید می باشد. البته این محصول از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و همین امر بر روی قیمت عمده آن تاثیر می گذارد.

به گونه ای که قیمت دانه چیا ارگانیک صادراتی بر اساس نوع دانه، نحوه کشت و منطقه کشت آن مشخص می گردد. در ضمن برای قیمت گذاری بر روی این لوبیا چیتی کیلویی باید به نوع بسته بندی، نحوه فروش و غیره توجه ویژه نمود.

قیمت عمده دانه چیا ارگانیک صادراتی

معرفی انواع دانه چیا درجه یک

معرفی انواع دانه چیا درجه یک دانه چیا از جمله گیاهان یک‌ ساله ای است که در خانواده نعناعیان قرار گرفته و از خواص بسیار زیادی برخوردار می باشد. شکل ظاهری دانه‌ چیا شبیه به بیضی کوچک و با قطری در حدود یک میلی ‌متر بوده و می توان آن را در رنگ‌ های مختلف قهوه ‌ای، خاکستری، سفید، سیاه و سفید یا لکه‌ لکه مشاهده نمود.

در مجموع دانه های لوبیا سفید در بازار را می توان بر اساس رنگ و ارزش غذایی به سه دسته سفید، سیاه و قهوه ای تقسیم بندی کرد. البته لازم به ذکر است که دانه چیا در دو رنگ سفید و سیاه از نظر مواد مغذی تفاوت چندانی ندارند و کشاورز می تواند در زمان برداشت آن ها را بر اساس رنگ جدا کند.

دانه چیا سیاه نسبت به نمونه سفید آن پروتئین بیشتری دارد اما این تفاوت بسیار ناچیز است. دانه های سفید چیا هم دارای اسید چرب ALA و امگا 3 بیشتری نسبت به نمونه سفید آن می باشد. در ضمن دانه های چیا سفید از لحاظ شکل ظاهری درشت تر هستند و نمای بیشتری خواهند داشت. دانه های چیای قهوه ای در واقع به دانه های نارس و کال این محصول گفته می شود و ارزش غذایی آن ها از نوع سفید و سیاه کم تر می باشد.

فواید مصرف دانه چیا برای مو

فواید مصرف دانه چیا برای مو در حقیقت دانه چیا از جمله دانه های خوراکی با ارزش تغذیه ای بسیار بالا می باشد. به گونه ای که در این دانه پرخاصیت و کم کالری می توان مواد مغذی فراوانی مانند فیبر، پروتئین، امگا 3، منگنز، منیزیم، فسفر، پتاسیم، روی و ویتامین های خانواده B را یافت.

از این رو مصرف دانه چیا بر روی سلامتی افراد بسیار تاثیر گذار می باشد. به همین منظور در این بخش به بررسی تاثیر این دانه خوراکی برای سلامتی مو می پردازیم.

  • دانه چیا به دلیل وجود مواد معدنی و پروتئین در آن به تقویت و درخشش ساقه‌ های مو کمک کرده و جلوی ریزش یا موخوره را نیز می ‌گیرد.
  • هم چنین اسیدهای آمینه موجود در دانه چیا به افزایش سلامت پوست سر و مو کمک کرده و منجر به افزایش رشد مو می گردد.
  • علاوه بر موارد گفته شده دانه چیا می تواند به صاف و ابریشمی‌ شدن مو کمک کند و در واقع این دانه مانند یک کراتینه طبیعی عمل می کند.
  • دانه چیا سرشار از زینک بوده و همین امر به جلوه ی ظاهری مو کمک بسیار زیادی می‌ کند.
  • دانه چیا سرشار از ویتامین‌ ها و املاح معدنی است. از این رو مصرف آن به گردش صحیح خون در پوست سر کمک می‌ کند و در نتیجه موها را از خطر نازک‌ شدن نجات می‌ دهد.

بازار پخش دانه چیا ارگانیک

بازار پخش دانه چیا ارگانیک دانه چیا ارگانیک نوعی دانه خوراکی است که به دلیل خواص فراوان و کالری کمی که دارد، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و افراد زیادی تمایل به خرید دانه چیا ارزان و باکیفیت خواهند داشت.

از این رو بازار پخش دانه چیا فله ای ارگانیک از رونق چشمگیری برخوردار می باشد. چرا که در این بازار افراد می توانند دانه چیا ارگانیک درجه یک را با قیمتی مناسب و در بهترین کیفیت تهیه نمایند.

هم چنین امکان دسترسی علاقه مندان به این محصول به صورت مستقیم و در سرتاسر ایران فراهم گردیده و هم امر زمینه ای شده تا افراد در کلیه نقاط کشور از طریق این بازار پخش، امکان دسترسی به دانه چیا ارگانیک و باکیفیت را داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما