نمایندگی فروش گندم در استان گلستان

فروش نان جو برای لاغری به عنوان پر مصرف ترین غلات در تمام شهرهای ایران صورت می گیرد. گندم گلستان دارای کیفیت بسیار عالی می باشد و سالانه هزاران تن گندم برای تأمین نیازهای داخلی و خارجی در مزارع این استان کشت می شود.

نمایندگی فروش گندم در استان گلستان

همه چیز درباره گندم شمال

همه چیز درباره گندم شمالآنچه که درباره گندم شمال حائز اهمیت است کیفیت عالی آن می باشد. گلستان از شهرهای شمالی و حاصل خیز کشور سالانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار هکتار از زمین های زراعی خود را به کشت پاییزه گندم اختصاص می دهد.

این استان به دلیل بارش های کافی و مناسب بودن متغیرهای خاک (pH، شوری کم، بافت مناسب، مواد معدنی کافی و …) از نظر میزان تولید گندم در رتبه دوم ایران قرار دارد.

استان گلستان ۱۳٪ گندم کشور را تأمین می کند و به دلیل کیفیت بالا و گندم غنی از گلوتن در سراسر ایران و کشورهای دیگر شناخته شده می باشد.

مراحل کشت گندم در جنوب

مراحل کشت گندم در جنوب مناطق کشت گندم آبی در ایران با توجه به آب و هوا به چهار بخش تقسیم می شود:

  • منطقه گرم و مرطوب سواحل دریای خزر
  • منطقه گرم و خشک جنوبی
  • منطقه معتدل فلات مرکزی
  • منطقه سرد کوهستانی

مناطق کشت گندم دیمی به لحاظ آب و هوایی به سه بخش تقسیم می شود:

  • مناطق سرد
  • مناطق معتدل
  • مناطق گرمسیر

کشت نان جو رژیمی خشک در جنوب ایران با داشتن اقلیم گرم با بارندگی کم به صورت دیمی صورت می گیرد. با آزمایش خاک و سپس انجام عملیات خاک ورزی، تعیین بذر مناسب و ضدعفونی کردن بذر، کاشت گندم در شهرهای جنوبی ایران صورت می گیرد. تعداد بذر در کاشت دیم تقریبا ۱۰۵-۱۲۵ کیلوگرم در هکتار است و هرچه بارندگی کمتر باشد، بذر بیشتری باید کاشته شود.

کاشت دیم در پاییز انجام می شود و بعد از خاک ورزی و کاشت بذر مرحله کود دهی آغاز می گردد.

ارزش غذایی و خواص گندم

ارزش غذایی و خواص گندم

گندم به عنوان یکی از غلات بسیار مهم و پر مصرف در دنیا می باشد که انواع مختلفی از آن در مزارع کشت می شود اما نوع اصلی آن گندم نان یا گندم معمولی است. گندم به عنوان یک غذای کامل گیاهی شناخته شده است که از خواص گندم می توان گفت:

  • سرشار از مواد معدنی به خصوص پتاسیم، فسفر، منیزیم، آهن و روی است.
  • گندم هم چنین حاوی ویتامین E و B است
  • سرشار از فیتواسترول ها برای جلوگیری از سرطان سینه
  • کاهش کلسترول و جلوگیری از بیماری های قلبی ـ عروقی
  • سلامت روده

گندم هم چنین در مواردی می تواند منجر به حساسیت و سندرم روده تحریک پذیر شود.

گندم را می توان به صورت محصولاتی متفاوت مثل آرد سفید، پاستا، آرد سمولینا و گندم سبوس دار و … مصرف کرد. گندم به طور عمده از کربوهیدرات تشکیل شده است. ارزش غذایی ۱۰۰ گرم آرد گندم کامل شامل موارد زیر می باشد:

آب 12.76 گرم
کربوهیدرات  68 گرم
پروتئین 15.40 گرم
چربی 92 گرم
کالری 329 کیلو کالری
فیبر 12.2 گرم
پتاسیم 340 میلی گرم
فسفر 332 میلی گرم
آهن 3.60 میلی گرم
سدیم 2 میلی گرم
منیزیم 124 میلی گرم
کلسیم 25 میلی گرم
مس 41 میلی گرم
ویتامین B1 0.504 میلی گرم
ویتامین B2 110 میلی گرم
ویتامین B3 710 میلی گرم
ویتامین B6 336 میلی گرم
اسید فولیک 43 میلی گرم

مرکز فروش گندم در سراسر کشور

مرکز فروش گندم در سراسر کشور

گندم به دلیل پرمصرف بودن همواره در سبد غذایی مردم می باشد. برای تأمین نیازهای داخلی، مرکز فروش گندم در سراسر کشور به وجود آمده است تا دسترسی به گندم را برای کاربردهای مختلف آسان کند. در این مراکز انواع گوناگون گندم با قیمتی مناسب و با کیفیتی مطلوب به فروش می رسد.

شما هم چنین می توانید برای اطمینان خاطر به طور اینترنتی و از سایت های معتبر اقدام به خرید گندم تضمینی بکنید. کافی است وارد این سایت شوید و گندم مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

مرکز فروش گندم در سراسر کشور با رعایت استانداردهای بهداشتی و با کیفیت عالی انواع گندم را در بازارهای داخلی عرضه می کند، هم چنین گندم تولیدی در ایران به دلیل مرغوبیت به کشورهای همسایه نیز صادر می گردد.

این مراکز فروش در سراسر شهرهای ایران محصولات مورد نیاز نانوایی ها، دام، قنادی ها و کارخانه های بزرگ را تأمین می کند.

6

  1. سپاسگزارم از توضیحات کاملی که در سایتتان در رابطه با فواید و خواص گندم گذاشته اید و توضیحات کاملی در اینباره دادید .در رابطه با قیمتها هم اگر امکان دارد بفرمایید.؟.

  2. سلام عرض ادب و خسته نباشید فروش گندم به عنوان پر مصرف ترین غلات در تمام شهرهای ایران صورت هست این که همه میدونن که گندم گلستان دارای کیفیت بسیار هست سپاس از اطلاعات مفید که در اختیارمون گذاشتید

  3. سلام و خسته نباشید خدمت تیم تلاشگر خیلی عالیه که یک چنین گندم با کیفیتی تولید میشه مخصوصا جدول ارزش غذایی که عالی بود و چه خوب که ارائه شده و گویای کیفیت محصول هست

  4. سلام وقتتون بخیر
    آیا ارسال به شهر های دیگر هم دارید؟
    لطفا قیمت را هم بفرمایید بصورت صادراتی؟؟؟
    خسته نباشید خدمت شما و دوستان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما