مرکز خرید دانه کینوا اصل

مرکز خرید دانه کینوا اصل فروشگاه ها و مراکز فروش عمده این محصول می باشد. گاهی این دانه های گیاهی از کشورهای دیگر وارد کشورمان می شوند. در کشورمان مراکز بسیاری وجود دارد که این محصول را به صورت عمده و جزئی به مشتریان عرضه می کنند. برای خرید لوبیا قرمز جگری اصل باید به مراکز و فروشگاه های معتبر و مورد اطمینان مراجعه کنیم تا بتوانیم محصول با کیفیت را خریداری نماییم.

مرکز خرید دانه کینوا اصل

ترکیبات ویتامینی موجود در دانه کینوا

ترکیبات ویتامینی موجود در دانه کینوا کینوا شیراز یکی از انواع دانه موجود در بازار می باشد که خاصیت فراوانی دارد. کینوا دانه بسیار پرخاصیت و مفیدی به شمار می رود. همچنین این دانه از نظر فیبر، منیزیم، ویتامین های مختلف، آهن، پتاسیم، کلسیم، فسفر، و انواع آنتی اکسیدان های مفید، غنی و سرشار می باشد. این محصول به دلیل داشتن انواع ویتامین های مورد نیاز بدن بسیار مفید و ضروری می باشد. این دانه مفید سرشار از مواد معدنی می باشد،و مصرف آن خواص فراوانی برای بدن دارد.

دانه کینوا تمام اسیدهای آمینه ضروری را دارد، به خاطر همین منبع عالی پروتئین می باشد. پروتئین موجود در لوبیا قرمز خمین بیشتر از سایر غلات می باشد. این محصول منیزیم بسیار بالایی دارد. همچنین دارای مقدار کمی از اسیدهای چرب امگا۳ می باشد. این دانه پرخاصیت بر سوخت و ساز بدن تاثیر مثبت دارد. کلسیم موجود در این دانه برای تقویت استخوان ها بسیار مفید می باشد. یک پیمانه دانه کینوا دارای کالری و ویتامین های بسیار زیادی می باشد.

یک پیمانه دانه کینوا ۸ گرم پروتئین دارد. همچنین این دانه گیاهی یکی از منابع عالی پروتئین گیاهی محسوب می شود. آنتی اکسیدان های موجود در کینوا بر سلانتی بدن نیز تاثیر مثبت دارند. دونوع ماده به نام کرسیترین و کائمفرول که کینوا سرشار از این دو ماده می باشد، و این دو ماده خاصیت ضد التهابی و ضد ویروس دارند، و در مبارزه با بیماری های سرطانی و افسردگی بسیار موثر می باشند.

خواص کینوا در جلوگیری از بیماری قلبی

خواص کینوا در جلوگیری از بیماری قلبی دانه کینوا دارای منیزیم فراوانی می باشد که این این ماده معدنی باعث کاهش فشار خون می شود، و همین امر خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد. همچنین فیبر موجود در دانه کینوا باعث کاهش کلسترول خون می شود، و این ماده نیز خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سکته قلبی و آترو اسکروزیس را نیز کاهش می دهد. این دانه مفید و مغذی به تقویا و بهبود عملکرد قلب کمک می کند و از گرفتگی رگ های خونی جلوگیری می نماید.

آنتی اکسیدان های موجود در کینوا به کارکرد قلب کمک فراوانی می کند. این محصول دارای فیبر بالایی می باشد که به کاهش سطح قند خون کمک می کند و این امر موجب می شود که خطر ابتلا به دیابت در افراد کاهش پیدا کند و باعث کاهش بیماری قند شود. دانه کینوا ارزان در بازار نیز موجود می باشد، که باید به کیفیت و مرغوبیت آن نیز توجه کنیم. همچنین این محصول خواص دیگری برای بدن دارد که با مصرف آن می توانیم از بروز انواع بیماری ها و سکته های قلبی و مغزی جلوگیری نماییم. همچنین این دانه مقوی ضد انواع سرطان ها می باشد، و باعث از بین رفتن انواع تومورها می شود. این دانه گیاهی به خاطر خاصیت فراوانی که دارد مشتریان زیادی جذب آن شده اند.

بازار فروش دانه کینوا تازه

بازار فروش دانه کینوا تازه بازار فروش دانه کینوا تازه بسیار خوب و پررونق می باشد. چرا که در کشورمان نیز کشاورزان بسیاری به کشت و تولید این محصول پرداخته اند و آنها تولیدات خود را در تناژهای بالا و بدون واسطه وارد بازار نموده اند، این امر موجب شده این دانه های مقوی از لحاظ قیمت مناسب باشد و همه اقشار جامعه بتوانند از آن خریداری و استفاده نمایند. همچنین به خاطر خاصیت فراوانی که این دانه ها دارند مشتریان زیادی را به خود جذب نموده اند، و بازار خرید و فروش آنها به خوبی صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما