قیمت عمده دانه چیا اصل

قیمت عمده لوبیا قرمز کیلویی در بازار فروش بسته به نوع و کیفیت آن متفاوت است، اما به طور میانگین می‌توان گفت اکثر فروشگاه هایی که این محصول را ارائه می‌دهند برای فروش بالای 30کیلوگرم قیمت حدودی 70هزارتومان را اعلام کرده اند، اگر می‌خواهید فواید این دانه را بیشتر بشناسید لطفا ادامه این مطلب را دنبال کنید.

قیمت عمده دانه چیا اصل

فواید باورنکردنی دانه چیا اصل

فواید باورنکردنی دانه چیا اصل دانه چیا شاید تا چند سال پیش خیلی در بین مردم شناخته شده نبود اما با توجه به فواید و خواص باورنکردنی که این دانه ریز دارد خیلی زود در میان مردم محبوب و پرطرفدار شد.

دانه چیا منبع خوبی از مواد مغذی، پروتئین، مواد معدنی، فیبر، منیزیم، کلسیم و فسفر است با استفاده درست از این دانه میتوان از تمام خاصیت های این دانه بهره‌مند شد، البته پزشکان طب سنتی نیز بر این باورند که این دانه به‌علت محتوای بالای فیبر تنظیم روده را بر عهده میگیرد و دستگاه گوارش را بهبود می‌بخشد.

این دانه ها سرشار از چربی امگا3 هستند که با جلوگیری از کم کردن میزان چربی امگا6 ،خطر بروز بیماری‌های قلبی را کنترل می‌کند. از دیگر فواید دانه چیا می‌توان این موارد را نام برد: افزایش سلامت دندان، جلوگیری از سرطان رحم و پستان، هضم آسان، کنترل فشارخون، افزایش جذب آهن و ویتامینE، تسهیل کاهش وزن و پیشگیری چین و چروک و آکنه.

حالا که با فواید دانه چیا بیشتر آشنا شدیم بهتر است با یکی دیگر از انواع غلاتی که لوبیا قرمز محلی نام دارد نیز آشنا شویم، این دانه ریز بسیار مغذی بوده و در رفع یبوست، کاهش قند، فشار، چربی و سلامت قلب مفید واقع شده است. (همچنین کسانی‌که به گلوتن حساسیت دارند و نمی‌توانند غلاتی مانند گندم استفاده کنند مصرف دانه کینوا جایگزین فوق‌ العاده‌ایی است)

عرضه انواع دانه چیا اصل

عرضه انواع دانه چیا اصل با توجه به اینکه دانه چیا بسیار پرخاصیت و غنی از مواد معدنی و مغذی است، بسیاری از مردم بدنبال خرید و استفاده از آن می‌باشند.
عرضه انواع دانه چیا تقریبا درتمام شهرهای کشور صورت گرفته و مردم در هر شهری که باشند می‌توانند این دانه را تهیه کرده و از خواص بینظیر آن بهره‌مند شوند.
برای خرید دانه چیا می‌توان به مراکز عرضه دانه چیا اصل مانند عطاری ها و فروشگاه ها مراجعه کرد که این محصول را هم می‌توان به صورت عمده و یا دانه چیا بسته بندی شده تهیه کرد.

دانه چیا با برندهای مختلف و بسته‌بندی های متنوع در سایت های اینترنتی نیز به فروش می‌رسد که با مشاهده عکس از نمونه و توضیحاتی در مورد کیفیت دانه که در سایت قرار داده شده می‌توانید اطلاعات محصول موردنظر را کسب کنید.
همچنین می‌توانید با مشاوران و کارشناسان فروش این محصولات به صورت های مختلف ارتباط برقرار کرده و تمام سوالات و اطلاعاتی که می‌خواهید درمورد خرید دانه چیا بدست آورید از آنها سوال کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما