قیمت روز جو دامی خارجی در بازار ایران

بررسی قیمت روز جو دامی خارجی در بازار کشور از طریق سایت های اینترنتی معتبر به راحتی امکان پذیر است؛ فعالین در زمینه توزیع این محصول به خوبی می دانند که جو دامی خارجی عمدتا از کشور روسیه و از طریق بندر انزلی، امیرآباد و نوشهر وارد بازار سراسر ایران می شود و به همین دلیل عدس ریز محلی قیمت آن در این شهرها ارزانتر است.

قیمت روز جو دامی خارجی در بازار ایران

بزرگترین شرکت های واردکننده جو دامی در کشور

بزرگترین شرکت های واردکننده جو دامی در کشورمشکلات آب و هوایی مانند کم بارشی در کشور موجب می شود در برخی از سال ها، ایران با کاهش تولید جو روبرو باشد و برای تأمین نیاز بازار اقدام به واردات نماید که واردات آن توسط بسیاری از شرکت های معتبر انجام می شود و با قیمت های متنوعی به بازار عرضه می شود.

لیست بزرگترین شرکت های واردکننده جو دامی به همراه قیمت های به روز رسانی شده و نمایندگی های عرضه کننده آن ها به صورت آنلاین در اختیار تمام مشتریان قرار می گیرد.

فروشگاه های زیادی به صورت اینترنتی و زیر نظر شرکت های معتبر، اقدام به فروش عدس سبز برای کبد چرب وارداتی درجه یک می نمایند که انجام فرآیند خرید را برای مشتریان بسیار سریع و آسان کرده اند.

تعداد زیادی نمایندگی فروش جو سفید روسیه نیز در تهران و سایر شهرهای فعالیت می کنند که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات ارائه شده، از بیشترین شانس برای خرید، نسبت به دیگر نمونه ها برخوردارند.

خرید جو دامی ایرانی و خارجی ارزان قیمت

خرید جو دامی ایرانی و خارجی ارزان قیمتجو از محصولاتی است که به دو شکل آبی و دیمی در شهرهای مختلف، تولید و به بازار عرضه می شود و از کاربردهای آن می توان به تغدیه دام هایی از جمله موارد زیر اشاره کرد:

  • گاو شیری
  • پرواربندی گوساله
  • پرواربندی بره
  • نگهداری میش

بر طبق آخرین آمارهای ارائه شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی، شهرستان شیروان در استان خراسان شمالی به عنوان بزرگترین تولیدکننده جو در کشور معرفی شده و در قطب تولید آن در ایران می باشد.

برای خرید جو وارداتی مراکز مختلفی در تمام استان ها وجود دارند که در جهت تأمین نیاز بازار به خصوص نیاز دامداران فعالیت می کنند.

اتحادیه های فعال در زمینه تأمین خوراک دام نیز در صورت نیاز دامداران، جو خارجی را با قیمتی ارزانتر از قیمت جو داخلی به بازار عرضه می کنند.

کشور قزاقستان هم در زمینه صادرات جو با کیفیت عالی به کشور ما فعالیت گسترده ای دارد و به دلیل قیمت مناسب، مورد توجه خریداران عمده و جزئی می باشند.

اهمیت و ارزش جو برای تغذیه دام و طیور

اهمیت و ارزش جو برای تغذیه دام و طیورجو، گندم، ذرت و سویا از جمله انواع خوراک های دام و طیور می باشند که هر یک اهمیت، ارزش و کاربردهای خاص خود را دارند.

اگر بخواهیم برای انواع جو موجود در بازار یک تقسیم بندی ارائه دهیم می توان گفت این محصول در سه دسته زرد و ممتاز و سفید به بازار عرضه می شود که ترتیب آن ها نیز از ارزانترین تا گرانترین بیان شده است.

برای اهمیت و ارزش جو در خوراک دام می توان به تأمین انرژی و پروتئین مورد نیاز آن ها اشاره کرد.

به طور کلی ارزش جو وابسته به نوع آن، میزان پروتئین و همچنین وزن حجمی هر دانه می باشد.

جو در مقایسه با ذرت، سیستئین، پروتئین، متیونین، لیزین و تریپتوفان بیشتری دارد.

آخرین لیست قیمت جو دامی وارداتی در مشهد

آخرین لیست قیمت جو دامی وارداتی در مشهدمراکز توزیع و عمده فروشان جو شرکت های تولید کننده یا وارداتی نیاز اساسی به لیست قیمت آن ها دارند تا با خرید و فروش ارزان ترین نمونه ها به بالاترین میزان سود دهی سرمایه دست پیدا کنند.

برای خرید ارزانترین جو وارداتی، بررسی قیمت آن ها در نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر حضوری و غیرحضوری از اهمیت زیادی برخوردار است.

آخرین لیست قیمت انواع جو دامی وارداتی به صورت به روز رسانی شده و از طریق مراکز اینترنتی در اختیار عموم مردم قرار می گیرد و متقاضیان از سراسر کشور می توانند برای سفارش عمده این محصول اقدام کنند.

فروش جو روس و قزاق در شهر مشهد به صورت عمده و در کیسه هایی با وزن های متفاوت و مطابق با تقاضای مشتریان انجام می شود.

9

  1. با سلام.محصولات مورد نظر خود مثل آرد جو و جو دامی سفید را از شما خریداری کردیم از کیفیت و قیمت آن بسیار راضی بودیم و آن را به دیگران نیز توصیه میکنیم

  2. سلام و عرض ادب میخواستم تشکر کنم از این سایت و شرکت بابت قیمت و کیفیت بسیار عالی که در جوه های دامی ارایه میدین من که خرید کردم ازشون راضیم چون بشدت مورد استفاده کسایی مثل من هست این محصول

  3. سلام خسته نباشید تو حجم بالا قیمتش پایینتر میدین یا فرقی نداره لطفا راهنمایی کنید

  4. سلام، تفاوت این حو با جو خوراکی در چه چیزی هستش ؟ واینکه آیا نمیشه از این جو برای درست کردن غذا ازش استفاده کرد ؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما