قیمت انواع کینوا سفید ارگانیک

قیمت کینوا سفید بسته به کیفیت آن متغیر می باشد قطعاً هر چه کینوا تولید شده کیفیت بالاتر و همچنین ارگانیک تر باشد ارزش خرید این محصول بالاتر خواهد بود، بنابراین مشتریان نیز هنگام خرید کینوا اعلا باید هزینه های بیشتری را بپردازند، ما پس از تولید انواع کینوا ارگانیک مستقیما محصولات خود را ارائه می‌دهیم تا هیچگونه واسطه ای میان تولید کننده و مصرف کننده وجود نداشته باشد، بنابراین مشتریان می توانند این جو دوسر کاپیتان اوتز را از کارخانه تولیدی کینوا با قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمایند برای آگاهی از قیمت دقیق خرید کینوا می توانید با کارشناسان فروش این مرکز در تماس باشید.

قیمت انواع کینوا سفید ارگانیک

مزیت مصرف کینوا سفید اعلا

مزیت مصرف کینوا سفید اعلا کینوا یکی از بهترین مکمل های غذایی شناخته می‌شود که امروزه در کشورهای اروپایی بیشتر گروه‌ها از جمله زنان باردار، کودکان در حال رشد و ورزشکاران در برنامه غذایی خود استفاده می نمایند که با منبع بسیار خوبی از کربوهیدرات و همچنین فیبر بالا می باشد و باعث افزایش میزان عضلات بدن شده و افراد می‌توانند برای کاهش وزن از کینوا در وعده صبحانه استفاده نمایند که در کمتر از یک ماه نیز شاهد کاهش وزن خواهد بود.

کینوا منبع بسیار خوبی از کربوهیدرات و همچنین پروتئین گیاهی فراوان می باشد بیشتر کودکان و همچنین زنان در طول بارداری تمایل بالایی برای مصرف گوشت ماهی و گوشت قرمز به دلیل داشتن بوی زهم ندارد از سوی دیگر تامین میزان پروتئین بدن بسیار حائز اهمیت می باشد، کینوا طعم عالی و مطلوبی دارد بنابراین زنان باردار و کودکان می‌توانند آن را جایگزین گوشت قرمز می کنند و به راحتی میزان پروتئین بدن خود را تامین نمایند.

مصرف مرزنجوش خشک تاثیر بسیار عالی برای افزایش میزان سطح آهن بدن دارد از این رو زنان در طول بارداری می توانند از کینوا در برنامه غذایی خود استفاده نمایند، علت اصلی سقط جنین کاهش میزان سطح آهن بدن در زنان باردار می باشد بنابراین شما می توانید به راحتی در دوران بارداری نیز از کینوا استفاده نموده و از سقط جنین جلوگیری کنید.

بیشتر بخوانید: کینوا طلایی ارزان

سلامت قلب با مصرف کینوا

سلامت قلب با مصرف کینوا قلب یکی از مهمترین دستگاه های بدن می‌باشد که وظیفه پمپاژ نمودن خون و همچنین خون رسانی به تمامی اعضای بدن را برعهده دارد اختلال در عملکرد دستگاه قلب سبب اختلال در عملکرد تمامی اعضای بدن از جمله ریه و همچنین کلیه نیز می شود.

متاسفانه امروزه بیشتر افراد از جمله سالمندان و میانسالان به دلیل استفاده از انواع گوشت‌های قرمز و همچنین مصرف موادی که میزان کلسترول بالایی دارند مبتلا به بیماری های قلبی می باشند.

پزشکان بر این باورند که گوشت های قرمز سطح کلسترول بسیار بالایی دارد و مصرف آنها در طولانی مدت باعث رسوب کلسترول در عروق خونی شده و همچنین باعث افزایش غلظت خون و اختلال در عملکرد دستگاه قلب می‌شود بنابراین افراد می‌توانند به جای استفاده از گوشت‌های قرمز چرب از کینوا در برنامه غذایی خود استفاده نمایند.

کینوا مستقیما باعث کاهش سطح میزان کلسترول خون شده و از احتمال سکته های قلبی نیز جلوگیری می کند بیشتر افرادی که مبتلا به بیماری چربی خون و همچنین بیماری‌های قلبی مس باشند در خواب شبانه دچار سکته قلبی می شوند، بنابراین بهتر است شما قبل از خواب از مقداری کینوا به همراه شیر مصرف نمایید که این موضوع تاثیر بسیار عالی برای جلوگیری از سکته قلبی در سالمندان نیز دارد.

فروشگاه مرکزی کینوا سفید کیلویی

فروشگاه مرکزی کینوا سفید کیلویی تمامی مصرف کنندگان در سطح کشور می توانند، مستقیماً با فروشگاه مرکزی کینوا سفید کیلویی در ارتباط باشند و محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایند فروش در این مرکز به صورت گسترده برای تمامی مشتریان داخلی و خارجی می‌باشد.

در چندین سال اخیر نتوانسته ایم مشتریان بیشماری را در سطح بازار داخلی و خارجی جذب نماییم و همچنین امروزه نیز برای دسترسی آسان تمامی مشتریان و از بین بردن فاصله‌های مکانی اقدام به ایجاد فروشگاه مرکزی نموده‌ایم.

این فروشگاه به عنوان معتبرترین مرکز ارائه دهنده کینوا کیلویی شناخته شده است و همچنین ما در زمینه ارائه محصولات از بهترین بسته بندی های کاملاً بهداشتی استفاده می نماییم تا کیفیت کیموا هیچ گونه تغییری نکند، پس از ثبت درخواست خرید می توانید کینوا را در محلی که خودتان از قبل مشخص نموده اید دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما