قیمت انواع دانه چیا مشهد

دانه چیا یک دانه گیاهی می باشد که در طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. طبع این دانه کوچک سرد می‌باشد بنابراین بهتر است افراد سرد مزاج در خوردن آن زیاده‌ روی نکنند. زیرا باعث التهاب معده و تهوع میشود. دو شهر مرودشت و فیروزآباد منبع کاشت چیا می‌باشند و همه ساله مقدار زیادی از این دانه را به سراسر کشور صادر می کند. قیمت دانه چیا بستگی به نوع و کیفیت آن دارد. برای اطلاع از قیمت لوبیا سفید درشت مشهد می توانید به مراکز فروش و یا سایت های آنلاین مراجعه کنید.

قیمت انواع دانه چیا مشهد

راهنمای خرید دانه چیا با کیفیت مرغوب

راهنمای خرید دانه چیا با کیفیت مرغوب دانه چیا شکل ظاهری شبیه به تخم شربتی دارد اما خاصیت آنها با هم متفاوت است. این دانه کوچک بومی ایران نمی باشد و برای اولین بار در قاره آمریکا کشت شده و از آنجا به کشورهای دیگر صادر شده است. دانه چیا باکیفیت رنگ قهوه ای دارد و دچار نم و کرم خوردگی نشده است. بسیاری از شرکت ها دانه چیا با کیفیت و مرغوب را از طریق سایت های آنلاین و معتبر به فروش می رسانند و مشتریان می توانند با ثبت سفارش این محصول را با بهترین کیفیت درب منزل تحویل بگیرند.

توزیع دانه چیا از طریق کشاورزان به بازاریان صورت می گیرد و سپس به دو صورت بسته بندی و فله ای به دست مشتریان می رسانند. برای خرید حضوری دانه چیا می توانید به عطاری های معتبر مراجعه کرده و بعد از مطمئن شدن از کیفیت آن خرید خود را انجام دهید.

جالب است بدانید افرادی که قصد رژیم غذایی دارند می توانند از لوبیا قرمز برای لاغری خود استفاده کنند به این صورت که این دانه را در آب خیسانده و یک ساعت قبل از غذا میل کنند. از این دانه به دو صورت دمنوش و شربت استفاده می کنند. دانه چیا قابلیت این را دارد تا ۱۰ برابر وزن خود آب را جذب کند.

دانه چیا با تقویت دستگاه گوارش سوخت و ساز بدن را بیشتر کرده و باعث کاهش کلسترول بد خون میشود. و با گشاد کردن خون از سکته مغزی و قلبی جلوگیری میکند.

شرکت عرضه دانه چیا مشهد

شرکت عرضه دانه چیا مشهد دانه چیا به دو صورت فله ای و بسته بندی در گرم های مختلف به بازار عرضه شده و به دست مشتریان میرسد. شرکت عرضه دانه چیا مشهد این دانه گیاهی را با دستگاه های مدرن و رعایت پروتکل های بهداشتی بسته بندی کرده و به سراسر کشور و جهان صادر می‌کند.

دانه چیا مشهد یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین دانه ها به شمار می آید. صادرات دانه چیا یکی از پر سودترین شغل ها در ایران به شمار می‌آید و همه ساله مقدار زیادی دانه چیا از ایران به کشورهای دیگر از جمله روسیه و هند صادر می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما