فروش ویژه دانه خوراکی کینوا

دانه خوراکی کینوا یکی از غلات تازه شناخته شده با ارزش غذایی بسیار بالا می باشد، امروزه از دانه عدس ریز محلی در بسیاری از پخت مواد غذایی خانگی، مواد غذایی آماده و نیمه آماده صنعتی استفاده می‌ شود؛ از جمله تولید گرانول و سوپ های نیمه آماده، از این رو با توجه به نیاز بازار داخلی مراکز تولید آن را باکیفیت حداکثری و قیمت بسیار مناسب در حجم های مختلف به صورت فروش ویژه عرضه می کنند.

فروش ویژه دانه خوراکی کینوا

نحوه تشخیص بهترين نوع دانه کینوا

نحوه تشخیص بهترين نوع دانه کینوا دانه کینوا تازه از جمله غلات مهم می باشد که به دلیل خاصیت بالا و دارا بودن مقدار زیادی امگا۳ به خاویار گیاهی نیز مشهور است از جمله دلایلی که باعث امتیاز بالای این نوع دانه نسبت به دیگر غلات شده، سبوس دار بودن آن است که ارزش غذایی آن را بالا می برد که در ادامه به نحوه تشخیص بهترین نوع دانه عدس سبز برای کبد چرب پرداخته می شود:

  • کینوا رژیمی از جمله کینوا هایی می باشد که میزان مناسبی از کالری آن حذف شده و برای افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند انتخاب مناسبی است.
  • کینوا از آنجا که به صورت دانه تخت می باشد، زمان پخت آن بسیار ناچیز است و در مدت زمان اندکی زمان پخت تکمیل می شود.
  • کینوا‌ دارای سبوس یکی از باکیفبت ترین دانه های خوراکی می باشد که از مهم ترین فواید آن، همین سبوس دار بودن آن است، باید خاطر نشان کرد، سبوس از جمله موادی است که حداکثر مقدار از انواع ویتامین ها را در خود دارد، از این رو مصرف دانه کینوا برای تمام افراد بخصوص کودکان بسیار توصیه می شود.
  • کینوا با توجه به ارزش غذایی بسیار بالا اما از معدود مواد غذایی هایی است که از قیمت بسیار معقول و اقتصادی برخوردار است و می توان در انواع غذا از آن استفاده نمود.

خرید انواع دانه خوراکی کینوا

خرید انواع دانه خوراکی کینوا به دلیل مصرف بالای این محصول در کشور و استفاده آن در اکثر مواد غذایی تولید شده، این موضوع کشاورزان و پخش کنندگان را به آن وا داشته تا با تولید حداکثری به این نیاز اساسی در کشور پاسخ دهند؛ از این رو این مرکز با توزیع و صادرات کینوا مرغوب ایرانی، با بهترین کیفیت و به صورت مستقیم سعی دارد، با قیمت مناسب و به صورت عمده و خرده ، آن را در دسترس خریداران محترم قرار دهد.

یکی از اصلی ترین مقوله در امر صادر کردن مواد غذایی، بدون شک کیفیت و بهداشتی بودن محصول می باشد که این امر در مواد غذایی دو چندان می شود. زیرا کیفیت، موضوع بسیار مهمی می باشد و توجه به بهداشت و سلامت محصول امری غیر قابل گذشت است، پس با توجه به این نکات این مرکز یکی از فروشندگان دانه خوراکی کینوا به نقاط مختلف کشور و جهان است که نشان از مرغوبیت محصولات خود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما