فروش مستقیم کینوا اعلا تبریز

فروش مستقیم کینوا اعلا تبریز، سبب حذف واسطه ها و دلالان از بازار این محصول شده است. همین موضوع باعث گردیده تا نان جو برای لاغری تبریز، این خوراکی پر خاصیت و عالی، بازار فروش خوبی در ایران و جهان داشته باشد و از رونق خوبی نیز برخوردار می باشد.

فروش مستقیم کینوا اعلا تبریز

بررسی اثرات درمانی کینوا تازه

بررسی اثرات درمانی کینوا تازه از اصلی ترین اثرات درمانی کینوا می توان به درمان بیماری های قلبی و حفظ سلامت انسان، اشاره کرد. کینوا، اسیدهای چرب غیر اشباع برای بدن را فراهم و سطح کلسترول خون را پایین می آورد. در واقع کینوا مانند یک زره در برابر بیماری های قلبی عمل می کند و مراقب قلب است.

به دلیل داشتن فیبر بالا، در درمان بیماری های گوارشی کاربرد دارد. فیبر، بهترین خوراک برای سیستم گوارش است و در درمان و پیشگیری یبوست، مخصوصا یبوست زنان باردار، موثر است. فیبر بالا برای هضم غذا بسیار مفید می باشد. در درمان بیماران سلیاک نیز موثر است. به علت داشتن پروتئین و مواد مغذی برای لاغری و کاهش وزن، بسیار مفید بوده و به کم کردن اشتها کمک کرده و همچنین از پر خوری کردن جلوگیری می کند.

به دلیل داشتن آنتی آکسیدان کوئرستین، در کنترل قند و فشار خون کمک شایانی به بدن می نماید. پتاسیم و منیزیم کینوا باعث کاهش فشار خون بالا در دوران بارداری می گردد. با داشتن کربو هیدرات‌ های پیچیده و پروتئین بالا، باعث کاهش قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ می شود.

در درمان آسم، میگرن، روماتیسم و آرتروز استفاده می شود؛ آن هم به خاطر داشتن مقدار بالای ویتامین‌های گروه B که خاصیت ضد التهابی دارند. همچنین کینوا به علت داشتن آنتی اکسیدان های قوی خطر مبتلا شدن به تومورها و سرطان های مختلف را کاهش می دهد. کمبود آهن از علت‌ های اصلی کم خونی است و نان جو رژیمی خشک به خاطر دارا بودن آهن بالا، در درمان کم خونی نیز مفید است. کینوا دارای ریبوفلاوین است که برای تولید و ساخت هموگلوبین در بدن لازم و ضروری است و در عمل اکسیژن رسانی به اندام های بدن، کمک شایانی می‌کند.

به خاطر داشتن ویتامین B، در درمان لکه های تیره پوستی، آکنه، جوش های صورت و جوان سازی پوست بسیار مفید است. کینوا حاوی ویتامین E، پروتئین و ۹ اسید آمینه ضروری است که موجب رشد مو و تقویت و ترمیم موهای آسیب‌دیده می‌گردد و همچنین موجب تقویت فولیکول های مو می‌گردد. در درمان شوره سر هم استفاده می شود و مفید می باشد.

عرضه انواع کینوا اعلا تبریز

عرضه انواع کینوا اعلا تبریز عرضه انواع کینوا اعلا تبریز که بعنوان یکی از قطب های کینوا ایرانی بوده و با تلاش زیاد در جلب رضایت مشتریان عزیز خود، سعی دارد که یکی از برترین صادرکنندگان کینوا باشد. کینوا اعلا تبریز را بدون واسطه و با قیمت خوب از ما خرید نمایید و از خرید خود کمال رضایت را داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما