عرضه مستقیم کینوا سفید ۵ کیلویی

کینوا یک گیاه بومی آمریکای جنوبی است که به دلیل داشتن مواد مغذی فراوان در بین مردم دنیا به نام خاویار گیاهی شهرت دارد. این گیاه شگفت انگیز در طعم و مزه های مختلفی وجود دارد. در این مجموعه به طور مستقیم بسته های ۵ کیلویی کینوا به صورت تمیز و پاک شده با قیمت مناسب ارائه می شود. عرضه مستقیم و بدون واسطه لوبیا چیتی کیلویی در این مرکز با قیمت مطلوب به مشتریان گرامی انجام می گیرد.

عرضه مستقیم کینوا سفید ۵ کیلویی

مزایای مصرف انواع کینوا سفید

مزایای مصرف انواع کینوا سفید لازم به ذکر است که کینوا از زمان های قدیم مورد استفاده بشر بوده و تا به امروزه کشت می شده است. گیاه کینوا یک دانه ی خوراکی مقوی و شگفت انگیز دارد و می تواند جایگزین مناسبی برای گندم باشد. این دانه ها سرشار از پروتئین، ویتامین ها و امگا ۳ هستند که در تهیه آرد، بیسکویت و پاستا استفاده می شود و جالب است بدانید که از سبزی تازه این گیاه در خوراک سبزیجات، کوکو و آش نیز بهره می برند.

دانه خوراکی کینوا دارای رنگ های مختلفی از جمله: سفید، قرمز و سیاه است که تفاوت زیادی از نظر مواد مغذی موجود در ترکیب آن ها ندارند بلکه در طعم، مزه و زمان پخت تفاوت هایی دارند. به گفته متخصصان تغذیه دانه خوراکی لوبیا سفید در بازار می تواند جایگزین مناسبی برای افرادی باشد که به گلوتن گندم حساسیت دارند. این دانه شگفت انگیز سرشار از مواد معدنی از جمله: آهن، کلسیم، فسفر، پتاسیم، روی منگنز و ویتامین های گروه B، ویتامین C، A و E می باشد که برای سلامتی پوست و مو و سایر اعضای بدن بسیار کار آمد است.

فروش مستقیم کینوا سفید ۵ کیلویی

فروش مستقیم کینوا سفید ۵ کیلویی کینوا می تواند گزینه ای خوب برای مصرف افراد گیاه خوار باشد. فروش و عرضه دانه خوارکی مقوی کینوا در این فروشگاه اینترنتی به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده به مصرف کننده انجام می گیرد. توجه نمایید که فروش مستقیم کالا از تولید کننده به طور چشم گیری در قیمت آن تاثیر گذار است زیرا در این صورت دست دلالان کوتاه شده و مصرف کننده هزینه کمتری برای خرید متقبل می شود.

قیمت کینوا رنگی در این مجموعه متاثر از رنگ، طعم و مزه ی آن، حجم، وزن و اندازه کینوا، بسته بندی یا فله ای بودن کینوا، میزان عرضه و تقاضای بازار و همچنین تمیز، پاک و بدون خاشاک بودن این دانه خوراکی می باشد. این مرکز با فروش مستقیم دانه خوراکی کینوا با قیمت مناسب و مطلوب در ارتقا سلامت جامعه قدم برداشته است. شما مشتریان گرامی برای سفارش محصول بی نظیر کینوا می توانید از طریق این سایت اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما