صادرکننده کینوا سفید تازه کیلویی

کینوا سفید اعلا تازه دارای کیفیت عالی و خواص درمانی فراوانی می باشد به همین دلیل طرفداران زیادی را در داخل و خارج از کشور به خود جلب کرده است، این محصول جزء صادرات ایران می باشد و صادر کننده نوع با کیفیت آن را بسته بندی می کند و سپس به کشورهای همجوار و خارجی که متقاضی این لوبیا قرمز امسال هستند صادر می کند و توانسته است در صادرات خود موفق باشد و سالیانه سود زیادی را از فروش این محصول به دست بیاورد.

صادرکننده کینوا سفید تازه کیلویی

بررسی اجمالی درباره کینوا اعلا

بررسی اجمالی درباره کینوا اعلا

تولید کنندگان در کارخانه ها به بسته بندی و فروش کینوا تازه اعلا می پردازد و بهترین این محصول را با قیمت مناسب روانه بازار می کند و در اختیار مشتریان قرار می دهد این محصول دارای ویتامین های زیادی می باشد و سرشار از مواد مغدی است.

کینوا دانه ریز از یک دانه می باشد و سرشار از کربوهیدرات و پروتئین می باشد و حاوی فیبر، آهن، مس، منیزیم، فسفر و ..‌. می باشد و انرژی زا است و با استفاده از آن می توان انرژی از دست رفته بدن را تامین کرد.

این محصول دارای پرتئین زیادی می باشد و می تواند جای گوشت و لبنیات را پر کند، پروتئین در این محصول از شیر بیشتر می باشد و مصرف آن برای رشد استخوان کودکان بسیار حائز اهمیت است و مصرف آن توصیه می شود. لوبیا قرمز ایرانی دارای فیبر می باشد و مصرف آن باعث کاهش کلسترول خون می شود و همچنین در عمل هضم غذا مفید می باشد همچنین با دارا بودن فیبر اختلالات گوارشی را از بین می برد و روده را نرم می کند و مصرف آن توصیه می شود و باید در لیست تغذیه ای قرار گرفته شود.

پخش کننده کینوا سفید تازه کیلویی

پخش کننده کینوا سفید تازه کیلویی

پخش کننده کینوا سفید تازه کیلویی در تلاش می باشد که محصول خود را با کیفیت عالی و قیمتی مناسب در سطح شهر در فروشگاه ها و بازارها پخش کند و در اختیار مشتریان قرار بدهد به همین دلیل از محصول خود در فروشگاه آنلاین رونمایی می‌کند و برای تمام عموم به نمایش می گذارد و این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه در سطح شهر پخش می کند و در اختیار مشتریان بدون هیچ کمبودی قرار می دهد.

فروشنده کینوا این محصول را در حجم بالا تهیه کرده و با ذکر تمام ویژگی ها در فروشگاه آنلاین برای تنام عموم به ارئه می گذارد. نمایندگان این سامانه به صورت شبانه روز فعال هستند و پذیرای سفارشات مشتریان می باشند و برای سفارشات عمده تخفیف در نطر می گیرند و محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه تحویل مصرف کننده می دهند.

4

  1. سلام وقت بخیر من ازکینواخریدم وخیلی راضیم به چیزی که میخاستم رسیدم چون بدنم خیلی ضعیف بود ازدقتی ازش استفاده کردم خیلی سرحالم وبدنم قوی شد مرسی ازنمایندگان گندم وکینوا.

  2. سلام و خسته نباشید. اولین باره که از سایت شما کینوا خرید کردم و واقعا نمیدونستم اینقدر خوب باشه. ممنون از توضیحات خیلی خوبتون

  3. سلام وقت به خیر. خرید و مصرف این دانه خوراکی خوشمزه و پرخواص برای همگان توصیه می‌شود. اطلاعات مفید و کامل بود ممنون از شما و سایت پربارتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما