صادرات انواع دانه ی کینوا صادراتی

بهترین دانه ی کینوا که از جمله دانه های غلات است در سال‌های اخیر شناسایی شده و توسط تولیدکنندگان داخلی این محصول با بهترین کیفیت در مزارع پرورش داده می شود و پس از انجام عملیات بوجاری در اختیار صادر کنندگان قرار می‌گیرد؛ انواع دانه کینوا صادراتی توسط صادرکنندگان این غله به کشورهای همسایه و دورتر صادر می گردد و صادرات دانه لوبیا چیتی شاهسوند عمده می‌تواند ارزآوری بسیار خوبی را برای کشور به همراه داشته باشد چون به عنوان یک غله جدید از طرفداران زیادی برخوردار است و بازار فروش خوبی دارد

صادرات انواع دانه ی کینوا صادراتی

میزان آمینواسید ضروری در کینوا صدگرمی

میزان آمینواسید ضروری در کینوا صدگرمی کینوا گیاهی بومی آمریکای جنوبی است و گسترش آن در سراسر جهان در سال‌های اخیر بیشتر شده است و انواع مختلف آن در رنگهای قرمز، مشکی و سفید می توانند برای تهیه و پخت غذاهای مختلف یا به عنوان افزودنی جهت بالا بردن ارزش غذایی خوراک های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

این محصول دارای آمینو اسیدهای ضروری بسیار زیادی است که قادر خواهد بود بخش قابل توجهی از نیاز بدن به این آمینو اسید ها را تامین کند که از جمله این امینو اسید ها می توان به متیونین و لیزین اشاره کرده که مقدار آنها در ۱۰۰ گرم از لوبیا چیتی کپسولی فراوان است.

در ۱۰۰ گرم از این محصول اسیدهای آمینه همچون تریپتوفان و ترئونین نیز وجود دارند که از جمله اسیدهای آمینه ضروری برای بدن به شمار می روند همچنین در این محصول فنیل آلانین به عنوان آمینواسیدمطرح دیگر وجود دارد که در برخی از واکنشهای متابولیسمی در بدن نقش بسیار کلیدی و حیاتی دارد و عدم وجود آن می تواند به بروز برخی از بیماری‌ها بینچامد.

این محصول در کل دارای یک نوع اسید آمینه ضروری برای بدن است و می تواند این آمینو اسیدها را به مقدار مناسب و به شکل پروتئین در اختیار بدن قرار دهد با این وجود در ۱۰۰ گرم از این دانه بیشترین میزان آمینو اسید ضروری مربوط به متیونین و لیزین است و کمترین مقدار آنرا فنیل آلانین به خود اختصاص داده است.

طبع انواع کینوا در طب سنتی

طبع انواع کینوا در طب سنتی

دانه کینوا در کشور ما از دانه های جدید است اما قیمت ۵۰۰۰ ساله ای در آمریکای جنوبی دارد و به همین دلیل خواص درمانی بسیار متعددی برای آن شناسایی شده است و این محصول دارای طبع گرم و خشک است و به این ترتیب برای افراد با مزاج سرد می‌تواند بسیار عالی باشد.

برخی طبع کینوا را معتدل می دانند به این معنی که نه گرم و نه سرد است و این باعث می شود که مصرف آن برای همه افراد بدون محدودیت خاصی انجام شود همچنین شناسایی طبع این محصول در طب سنتی باعث می شود که موارد مصرف آن به طور دقیق تری مشخص گردند مثلاً در طب سنتی از آن برای کاهش قند خون استفاده می شود و چون فاقد گلوتن است می‌تواند به جای آرد گندم برای افرادی که به گلوتن حساسیت دارند کاربرد داشته باشد.

طبع و خواص این محصول باعث شده که از آن برای مواردی همچون عملکرد نامناسب دستگاه گوارش استفاده شود و به این شکل این محصول قادر خواهد بود به دلیل فیبر بالا به هضم هر چه بیشتر مواد در غذا کمک کند و به همین خاطر است که آن را به صورت دانه کامل و به صورت افزودنی در سالادها و دسرها استفاده می کنند.

پخش مستقیم دانه ی کینوا اصل

پخش مستقیم دانه ی کینوا اصل دانه کینوا اصل به صورت پخش مستقیم به خریداران این محصول ارائه می‌شود و مشتریانی که حجم زیادی از این دانه را نیاز دارند می توانند با استفاده از این روش عرضه دانه کینوا آن را ارزانتر از هر جای دیگر به دست آورند و به این ترتیب این دانه می تواند در پخش بی واسطه با نرخ فوق العاده ارزان در اختیار آنها قرار گیرد.

پخش مستقیم نیازی به حضور خریدار در محل پخش ندارد و مشتریان می توانند از راه دور و همین سایت نسبت به درخواست دانه کینوا بسته بندی برای خود اقدام کنند و به این ترتیب با نرخ فوق العاده مناسب و در کمترین زمان این دانه را با بسته بندی مخصوصی برای که برای آن در نظر گرفته شده است دریافت دارند.

2

  1. محصول در کل دارای یک نوع اسید آمینه ضروری برای بدن است و می تواند این آمینو اسیدها را به مقدار مناسب و به شکل پروتئین در اختیار بدن قرار دهد با این وجود در ۱۰۰ گرم از این دانه بیشترین میزان آمینو اسید ضروری مربوط به متیونین و لیزین است و کمترین مقدار آنرا فنیل آلانین به خود اختصاص داده است.

  2. سلام من برای این که طبع سردی دارم از این محصول استفاده کردم کینوای صادراتیتون کیفیتش واقعاااا عالی هست من که راضی بودم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما