شرکت توزیع دانه کینوا فله شیراز

دانه کینوا نوعی دانه خوراکی گیاهی است که حاوی پروتئین فراوان بوده و جهت تهیه بسیاری از غذاها و سالادهای فرنگی مورد استفاده قرار می گیرد. مصرف این محصول با توجه به ویتامین هایی از قبیل B و E و همچنین ریز مغذی هایی چون کلسیم، فسفر و امگا 3 که در ساختار آن وجود دارند، در رژیم غذایی روزانه توصیه می گردد. جهت سفارش و خرید این محصول می توانید به وب سایت مجموعه ما به عنوان بهترین شرکت توزیع دانه عدس سبز محلی فله شیراز مراجعه نموده و خرید خود را با بهترین کیفیت انجام دهید تا رضایت کامل را تجربه کنید.

شرکت توزیع دانه کینوا فله شیراز

آشنایی با انواع دانه کینوا تازه

آشنایی با انواع دانه کینوا تازه

دانه های کینوا به سه نوع سفید، سیاه و قرمز تقسیم بندی می شوند که مواد معدنی و ریز مغذی های هر سه رنگ این محصول تقریبا مشابه می باشد. هر سه نوع دانه کینوا باید به صورت پخته مصرف شوند‌.

کینوا سفید پس از آن که کاملا طبخ شد، بافت بسیار نرم و شکل ظاهری شبیه برنج دم کرده پیدا می کند. به علاوه، طعم کینوا پخته شده نیز به برنج شباهت دارد، در حالی که کالری آن بسیار کمتر از انواع برنج است. از این رو مصرف کینوا برای افرادی که به علت اضافه وزن و یا دلایل دیگر، منع مصرف برنج دارند و تمایل دارند که خوراکی دیگری را جایگزین آن سازند، بسیار مناسب است.

کینوای قرمز و سیاه دارای پوسته سخت تر و بافت سفت تری بوده و پس از پختن، شکل خود را حفظ می کند. از این رو، برای تهیه سالاد مناسب تر می باشند. هر سه مدل عدس قرمز در بارداری طعم و بوی مطبوعی دارند و می توانند جهت تهیه انواع خوراک های فرنگی، سالاد ها و انواع سوپ استفاده گردند.

این روزها مردم نسبت به کیفیت محصولات خوراکی مصرفی خود، حساسیت بیشتری به خرج می دهند و اغلب، تمایل دارند محصولات سالم و مقوی مانند انواع دانه کینوای ارزان و امثال آن را از تولید کنندگانی، خریداری نمایند که معتبر بوده و محصول درجه یک را با بهترین قیمت تولید و عرضه می کنند.

سفارش عمده داننه کینوا فله شیراز

سفارش عمده داننه کینوا فله شیراز

مجموعه ما یکی از معتبر ترین و معتمد ترین مراکز تولید و پخش دانه کینوا درجه یک است که این محصول را با بهترین کیفیت، در معرض توزیع و فروش در سراسر ایران و بسیاری از کشور های دنیا، قرار می دهد. جهت سفارش عمده دانه کینوا فله شیراز می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید تا ضمن آشنایی با انواع محصولات ما، و اطلاع از لیست قیمت آنها، از مزایای مشاوره پیش از خرید با کارشناسان مجرب و متخصص ما نیز بهرمند گردید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما