سفارش عمده کینوا سه رنگ

سفارش عمده کینوا سه رنگ به وفور پذیرفته می شود و خریدار می تواند آن را تازه و عمده تهیه کند که به دلیل عرضه بدون واسطه قیمت های باصرفه ای را به خود اختصاص داده است, خریدار نیز می تواند لوبیا قرمز جگری ارزان را با کیفیت های بالایی تهیه نموده و با کاهش هزینه های اولیه خود سود خوبی بدست آورد.

سفارش عمده کینوا سه رنگ

میزان کلسترول موجود در کینوا

میزان کلسترول موجود در کینوا کلسترول موجود در کینوا دارای طیف گسترده ای از اسیدهای آمینه است. اسیدهای آمینه حمایت کننده از رشد عضلات است و این باعث می شود کینوا یک انتخاب غذایی عالی برای افرادی باشد که از رژیم گیاهخواری پیروی می کنند. کینوا، بر خلاف بسیاری از غلات دیگر، منبع عالی از لیزین است که این یک اسید آمینه ضروری است. لیزین برای سنتز پروتئین ها حیاتی است. اگرچه کمبود آن نادر است، اما می تواند باعث ایجاد طیفی از مسائل پزشکی شود، زیرا لیزین در فرآیندهایی مانند رشد و توسعه نقش دارد.

کینوا دارای محتوای فیبر بالایی در مقایسه با سایر غلات است که می تواند کمک به کاهش خطر ابتلا به چند مشکل، از جمله یبوست ، کلسترول بالا، فشار خون و دیورتیکولوز شود. رژیم های غذایی غنی از فیبر نیز ممکن است باعث افزایش وزن سالم شوند. این به این دلیل است که غذاهای سرشار از فیبر به افراد کمک می کند تا برای مدت طولانی تری احساس سیری کنند.

کینوا سفید منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها در مقایسه با سایر غلات رایج در رژیم غذایی بدون گلوتن است. بیشتر محصولات بدون گلوتن از آرد ذرت، برنج یا سیب زمینی تشکیل شده است. لوبیا قرمز خمین ویتامین E را فراهم می کند و این یک ترکیب آنتی اکسیدانی است که ممکن است خطر بیماری های عروق کرونر قلب ، برخی سرطان ها و چندین اختلال چشمی را کاهش دهد.

کینوا حاوی کوئرستین, کامفرول, کوئرستین و کامپفرول است، طبق برخی تحقیقات، کامفرول ممکن است به محافظت در برابر عفونت، بیماری قلبی, دیابت و چندین سرطان از جمله سرطان های پوست و کبد کمک کند. کوئرستین نیز ممکن است به تقویت دفاعی بدن کمک کند.

ترکیبات ویتامینی موجود در کینوا

ترکیبات ویتامینی موجود در کینوا کینوا به طور طبیعی بدون گلوتن است و دارای کالری, پروتئین, فیبر, منیزیم, منگنز, فولات, فسفر, مس, آهن, روی, پتاسیم, ریبوفلاوین, ویتامین ب١ و … می باشد.

کینوا حاوی منگنز است و برای رشد و متابولیسم ضروری است این عنصر همچنین در کنار بسیاری از آنزیم ها در بدن برای حمایت از عملکرد آنها کار می کند. دارای آهن است و بخش اساسی هموگلوبین است. این ترکیب اکسیژن را در خون حمل می کند و از انرژی و عملکرد سلولی در سراسر بدن پشتیبانی می کند. مصرف کافی آهن همچنین از بافت همبند سالم و متابولیسم ماهیچه ای حمایت می کند.

فولات یک ویتامین ضروری B است که نقش کلیدی در بدن دارد و برای کاهش احتمال نقص لوله عصبی در نوزادان مهم است و خطر ابتلا به چندین سرطان و افسردگی را کاهش می دهد. زنان باردار ممکن است فقط با مصرف مکمل های اسید فولیک بتوانند فولات کافی دریافت کنند.

بازار فروش کینوا سه رنگ

بازار فروش کینوا سه رنگ در بازار فروش کینوا سه رنگ این محصول در سه نوع سفید, قرمز و سیاه عرضه می شود که از کیفیت های بالایی برخوردار هستند. عرضه و خرید کینوا سفید بیشتر است و در زمان کمتری پخته می شود, نوع قرمز بیشتر در سالاد سرد بکار می رود و نوع سیاه طعم بهتری داشته و زمان پخت آن بیشتر است. همچنین به دلیل طبع گرمی که دارد مصرف آن برای تمامی مزاج ها مفید است.

تغذیه کارشناسان گیاهی کینوا را به عنوان یک شبه غلات طبقه بندی می کنند نه یک غلات. این بدان معنی است که این یک گیاه غیر علفی است که تولید کنندگان مواد غذایی می توانند از آن مانند غلات استفاده کنند. همچنین آنها مشخصات تغذیه ای مشابهی دارند. تولید کنندگان می توانند دانه های شبه غلات را آسیاب کنند تا مانند سایر غلات، آرد شوند.

1

  1. من به توصیه دکترم از سایت شما خرید کردم . به شدت مفید برای رفع کم خونی و در حد معجزه عمل می کنه. متشکرم . عالی بود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما