خرید کینوا زرد به صورت عمده

آنچه در این مطلب قصد داریم پیرامون آن صحبت کنیم بررسی مراکز عرضه و خرید کینوا زرد به صورت عمده می باشد. در بخش بعدی، پیرامون کینوا و خواص آن به تفصیل صحبت خواهیم کرد. اما در حال حاضر آنچه حائز اهمیت است این است که مراکز عمده کینوا زرد آن را به صورت بسته بندی و فله ای در اختیار خریداران خود قرار می‌ دهند. همچنین خرید و فروش کینوا عمده و لوبیا چیتی کیلویی رنگی و قیمت کینوا نیز از جمله موارد دیگری محسوب می شود که در خلال این مطلب مورد بحث و بررسی قرار می‌ گیرد.

خرید کینوا زرد به صورت عمده

اطلاعاتی درباره فیبر بالای کینوا

اطلاعاتی درباره فیبر بالای کینوا پیش از آن که درباره فیبر و خواص دیگر کینوا صحبت کنیم، لازم است ابتدا یک معرفی مختصر درباره این دانه پر خاصیت داشته باشیم.

کینوا یک دانه گیاهی سرشار از انواع مواد معدنی می باشد که به خاویار گیاهی نیز شهرت دارد. این دانه در کشور شیلی و آمریکای جنوبی به وفور یافت می‌ شود و سرشار از انواع منیزیم، فیبر، پتاسیم و ویتامین های ب و دیگر مواد معدنی می باشد.

علاوه بر مواردی که به آن اشاره شد، باید گفت لوبیا سفید در بازار همچنین دربرگیرنده مقادیر زیاد چربی، کربوهیدرات، سدیم، منگنز، فسفر، روی، کلسیم و ویتامین ای نیز می باشد.

در مورد مقادیر بالای فیبر موجود در کینوا باید گفت فیبر این دانه گیاهی از هر دانه گیاهی دیگری به مراتب بیشتر است. به عبارت دیگر، گفته شده است که در هر فنجان کینوای پخته از ۱۷ تا ۲۷ گرم فیبر وجود دارد که این میزان تقریباً دو برابر سایر غلات می باشد.

حال باید دید این مقدار از فیبر موجود در دانه کینوا و مصرف آن چه مزیتی برای بدن دارد. در واقع، این مقدار از فیبر می تواند به کاهش کلسترول، کاهش وزن، کاهش میزان قند خون و افزایش سیری کمک شایانی نماید.

عوامل موثر بر کیفیت کینوا تازه

عوامل موثر بر کیفیت کینوا تازه آنچه بر کیفیت کینوا تأثیر می‌ گذارد، اندازه و شکل ظاهری آن در وهله اول است. در ایران کشت کینوا اخیرا انجام شده است و نوع کشت و پرورش این محصول با آنچه در آمریکای جنوبی اتفاق می‌ افتد متفاوت است.

اما به طور کلی باید گفت کیفیت کینوا تازه از شکل و اندازه آن مشخص می‌ شود. دانه‌ های کینوای تازه معمولاً هم اندازه و از نظر شکل ظاهری کاملاً یک دست هستند.

کینوای تازه از نظر ظاهری دارای اندازه درشتی می باشد و رنگ پوسته آن زرد متمایل به کرم است. در واقع، این محصول رنگ نسبتاً روشنی دارد و اندازه آن درشت است و چنانچه در بسته‌ بندی و یا به صورت فله ای قرار گیرد، به صورت کاملاً یک دست و هم رنگ با سایر دانه ها موجود می باشد.

در نتیجه، باید گفت آنچه بر کیفیت کینوا تازه تاثیر می گذارد اندازه، ابعاد، رنگ بندی، هم رنگ بودن دانه ها، یکسان بودن و یک دست بودن تمام دانه ها به طور کلی می باشد.

بازار پخش کینوا زرد صادراتی

بازار پخش کینوا زرد صادراتی بازار پخش کینوا زرد صادراتی همواره با رونق فراوانی همراه بوده است چرا که این دانه کوچک سرشار از انواع مواد معدنی، ویتامین ها و تمام خواصی می باشد که مصرف آن را برای بدن بسیار مفید و موثر قرار می دهد.

اگرچه کینوا در سال های اخیر و به تازگی در ایران کاشت و برداشت می‌ شود و همچنان نا شناخته یا کمتر شناخته شده است، اما به دلیل آن که خواص پروتئینی، ویتامینی و فیبری موجود در آن در مقایسه با سایر غلات به مراتب بیشتر می باشد، باعث شده است تا توزیع عرضه و صادرات آن به شیوه بسته بندی کیلویی و فرهنگی همواره با سود اقتصادی بالایی همراه باشد.

یکی از این مراکز پخش شرکت ما می باشد که بهترین و مرغوب ترین و با کیفیت ترین انواع دانه های کینوا را در بسته بندی های چند صد گرمی، کیلویی و حتی فله ای در اختیار مشتریان قرار می‌ دهد. در شرکت ما این محصول با نازل ترین قیمت اما بالاترین کیفیت به فروش می‌ رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما