خرید ویژه کینوا باکیفیت ایرانی

کینوا به عنوان یک پروتئین گیاهی شناخته می شود و با استقبال روزافزون مواجه شده است. این دانه ی خوراکی در رنگ های مشکی، سفید و قهوه ای وجود دارد. در سال های اخیر کینوا توانسته در سفره ی مردم جای خود را پیدا کند. با تولید داخلی این محصول، توانستیم تا حدودی، واردات لوبیا قرمز عمده را کاهش دهیم. برای خرید کینوا ایرانی با کیفیت، می توان به فروشگاه های آنلاین و یا حضوری مراجعه کرد. این محصول با قیمتی مناسب در دسترس خریداران قرار داده شده است.کینو-آ گیاهی است که به خاطر دانه‌های خوراکی‌اش کاشته می‌شود. جزو غلات نیست و به خانواده اسفناج شباهت دارد. این گیاه در آمریکای جنوبی می‌روید و نحوه طبخ دانه‌های آن مشابه برنج است.

خرید ویژه کینوا باکیفیت ایرانی

خواص درمانی کینوا باکیفیت

خواص درمانی کینوا باکیفیت

مصرف دانه ی کینوا در سال های اخیر در کشور ما، رو به افزایش بوده است. این محصول در مزارع زیادی در شهرهای مختلف کشت می شود و کشاورزان بر این سعی هستند تا از هیچ گونه محصول و کود شیمیایی در فرایند تولید آن استفاده نکنند. کینوا ارگانیک از نظر غذایی، سلامت بالایی دارد و با خیال راحت می توان از آن استفاده کرد. لوبیا قرمز فله امروزخواص فراوانی دارد که در ادامه قصد داریم به شرح این موضوع بپردازیم.

دانه های کینوا با این که در طعم و رنگ با هم متفاوت هستند اما خواص و ارزش غذایی همه ی آن‌ها یکی است. کینوا از پروتئین، ویتامین های گروه B و E، منیزیم، پتاسیم، فیبر، آهن، امگا۳ و انتی اکسیدان سرشار است. مواد مغذی موجود در این دانه با تامین نیاز بدن باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش، کاهش کلسترول خون، کمک به سلامت قلب، کاهش فشار خون، کاهش قند خون و جلوگیری از بروز انواع سرطان ها می شود. این خوراکی مفید را به دلیل داشتن فیبر و پروتئین بالا و کالری کم، در همه ی رژیم های غذایی می توان جای داد.

پخش کننده کینوا باکیفیت ایرانی

پخش کننده کینوا باکیفیت ایرانی

گیاه کینوا در شرایط گرم‌ و خشک و در صورت بی آبی زمین مقاوم عمل می کند. با توجه به شرایط آب و هوایی کشور ما، کاشت این محصول بسیار به صرفه می باشد. استقبال روز افزون از این دانه خوراکی باعث شده زمین های زیادی زیر کشت برود. از این دانه ی خوراکی به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد، در تهیه و تولید بیسکویت، پاستا و مواردی از این قبیل استفاده می شود‌.

فروشگاه مرکزی کینوا، وظیفه ی پخش عمده و جزیی محصول را بر عهده دارد. کینوا با کیفیت ایرانی، به دلیل ارگانیک بودن، تقاضای خرید بالایی دارد. این دانه ی خوراکی توسط نمایندگی های فروش، در فروشگاه های سراسر کشور عرضه می شود و در بسته بندی های مختلف، در دسترس خریداران قرار می گیرد. با این اوصاف حتی اگر بازار داخل، استقبال چندانی نداشته باشد، بازارهای خارجی متقاضی این دانه ی پر خاصیت و ارزشمند هستند و می توان با صادرات، برای کشور ارزآوری داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما