خرید مستقیم کینوا فله تهران

برای خرید کینوا فله تهران می توانید به صورت مستقیم اقدام کنید و این محصول را با قیمت و کیفیت بسیار بالایی تهیه و خریداری نمایید. کینوا از جمله فرآورده ای می‌باشد که به تازگی کشف شده است این فرآورده جایگزین بسیار مناسب گوشت است چون سرشار از پروتئین و ویتامین های مختلف است عدس سبز محلی انرژی بدن را تأمین می‌کند و ارزش غذایی بسیار بالایی دارد برای اینکه بتوانید آن را بدون دست به دست شدن در بازار خریداری کنید می توانید به این فروشگاه اینترنتی مراجعه نمایید.

خرید مستقیم کینوا فله تهران

مهم ترین ویژگی کینوا طعم دار

مهم ترین ویژگی کینوا طعم دار کینوا انواع مختلفی دارد که به خاویار گیاهی نیز نامیده می شود این شبه غله که سرشار از املاح معدنی و مواد مغذی است و بیشتر افراد گیاه خوار همواره این غلات را مورد استفاده قرار می دهند در ادامه این مبحث به مهمترین ویژگی کینوا طعم دار می پردازیم که شامل موارد زیر می باشد.

  • کینوا از جمله معدود گیاهانی می باشد که آمینو اسید های فراوان را دارا می باشد و یک دانه گیاهی است که سرشار از پروتئین است و برای تمامی گروه های سنی مناسب می باشد و به سلامتی بدن کمک فراوانی می نماید.
  • ویتامین گروه b ویتامین c ویتامین e و آنتی‌اکسیدان از جمله معدود مواد مغذی می باشد که در این غله سرشار می باشد و افراد زیادی برای سلامتی جسم خود از آن بهره می برند.
  • همچنین کینوا طعم دار دارای فسفر و امگا۳ بسیار فراوانی را دارا می باشد که موجب افزایش هوش و تقویت حافظه می گردد و از فراموشی و آلزایمر نیز جلوگیری می نماید.
  • از جمله ویژگی که عدس قرمز در بارداری دارد ریبوفلاوین منیزیوم روی فراوانی می باشد که موجب رشد و تقویت مو می گردد و همچنین موجب شفافیت پوست صورت نیز می‌شود و تاثیرات بسیار مثبتی بر سلامتی افراد نیز دارد.
  • همچنین به دلیل داشتن فیبر بسیار فراوانی که دارد به کاهش اشتها کمک می نماید و چربی سوز بسیار قوی است که موجب لاغری و تناسب اندام نیز می‌گردد این فراورده عملکرد سیستم گوارش را نیز بهبود می بخشد.

صادرات انواع کینوا طعم دار فله تهران

صادرات انواع کینوا طعم دار فله تهران صادرات انواع کینوا طعم دار فله تهران به کشورهای همجوار ایران و همچنین کشورهای اروپایی امکان پذیر می باشد این فرآورده چون صادراتی می باشد کاملا سالم و ارگانیک است و همچنین تازه می باشد طعم و مزه کینوا صادراتی بی نظیر است. پخش ویژه کینوا صادراتی در بیشتر شهرهای ایران و دارای نمایندگی‌های پخش می باشد که بهترین محصول را ارائه می دهد.

خریداران محترم می توانند از طریق اینترنت اقدام کنند و پس از بررسی کیفی و قیمتی این محصول نسبت به خرید آن پیشقدم شوند خریداران می توانند در هر کجای ایران که هستند این محصول را از این فروش ویژه خریداری نمایند تا آن را بدون واسطه و دلال تهیه کنند و قیمت بسیار مناسب و باور نکردنی برای آن بپردازند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما