خرید مستقیم کینوا بسته ای اصل

کینوا شبه غلاتی است که در رنگ های مختلف سفید، سیاه و قرمز در بازار یافت می شود. این نمونه از غلات سرشار از پروتئین و مواد مغذی است که می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای افراد گیاه خوار باشد. فروش دانه کینوا و چیا به اشکال مختلف بسته بندی و عمده امکان پذیر است. مراکز فروش دانه عدس برای سنگ کلیه بسته ای، این محصول را با بالاترین درجه کیفی و قیمتی کاملا مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. امروزه فروش این محصول به شیوه اینترنتی از لحاظ صرفه جویی در زمان و هزینه گزینه بسیار مناسبی برای مصرف کنندگان میباشد.

خرید مستقیم کینوا بسته ای اصل

کاهش اشتها با مصرف کینوا

کاهش اشتها با مصرف کینوا یکی از بهترین حبوباتی که امروزه بسیار پر مصرف شده است و جز حبوبات وارداتی به کشور می‌باشد که چند سالی است که در سبد غذایی مردم قرار گرفته است کینوا می باشد کینوا بسیار پر خاصیت و مفید است که شبیه بلغور گندم می باشد، اما خواص و ویژگی و طعم آن شبیه برنج است و در بسیاری از غذاها می‌ توانیم از این کینوا های درجه یک و خوش‌ طعم استفاده کنیم. در اینجا می خواهیم مشخصات ظاهری بهترین کینوا رنگی را با شما در میان بگذاریم تا در هنگامی که قصد داشتند این کینوا ها را خریداری کنید بدانید چه ویژگی دارد.

‏ بلغور کینوا همانطور که در بالا اشاره کردیم یک محصول بسیار پر خاصیت و مفید است و آن را به صورت خام تهیه می‌ کنند پس از بو داده کردن و طعم دار کردن آن را به فروش می‌ رسانند هر چقدر که رنگ عدس سبز ساسکن به سمت زرد و کرمی تمایل داشته باشد کیفیت و تازگی کینوا بهتر خواهد بود و می توانید با خیال راحت از این را در پخت غذاها استفاده کنید که رنگ روشن‌ تر کینوا خاصیت آن بیشتر است و از تازگی آن خبر می‌ دهد و مدت زمان بیشتری از تولید آن گذشته باشد از نظر کیفیت و مرغوبیت رنگ تیره‌ای دارد و می‌ توانید با مشخصات ظاهری آن پی به کیفیت آن ببرید.کینوا ارگانیک اصلی ترین منبع تولید کننده کالری و ایجاد اشتهای کاذب می شود.

مواد مغذی موجود در کینوا ارگانیک

مواد مغذی موجود در کینوا ارگانیک کینوا نوعی دانه گیاهی است که بافتی نرم با طعم آجیل داشته و حاوی قند بسیار اندکی می باشد. این دانه های گیاهی ترد به اشکال مختلف خام و پخته در تهیه انواع سالاد و سوپ مورد استفاده قرار می گیرد. صد گرم کینوا پخته حاوی 2.8 گرم فیبر است.

از این رو مصرف این دانه های جادویی به بهبود عملکرد دستگاه گوارش و سلامت روده ها کمک شایانی می کند. کینوا انواع مختلفی داشته که همگی از لحاظ ارزش غذایی با همدیگر مشابهند اما میزان آنتی اکسیدان موجود در کینوا قرمز در مقایسه با سفید و سیاه بیشتر است.

کینوا همچنین حاوی پروتئین و کربوهیدرات فراوانی است. میزان پروتئین کینوا از سایر غلات مانند برنج، جو و ذرت بیشتر است. از این رو کینوا را به عنوان یک منبع غنی از پروتئین در نظر می گیرند.

کینوا سرشار از اسید آمینه های لیزین، متیونین و هیستیدین می باشد که این‌اسید آمینه ها، آن را به یک منبع عالی پروتئین گیاهی تبدیل کرده است. قند کینوا مالتوز، گالاکتوز و ریبوز است که حدودا ۴ درصد این شبه غلات را تشکیل می دهد.

صادرکننده کینوا بسته ای عمده

صادرکننده کینوا بسته ای عمده متاسفانه امروزه تعداد اندکی از قشر جامعه با دانه های جادویی کینوا آشنا بوده و اکثر افراد به سوی فست فودها و خوراک های کنسروی و آماده روی می آورند. از این رو متخصصین تغذیه، مصرف این نمونه از غلات را به دلیل داشتن ارزش غذایی بالا به افراد اکیدا توصیه می کنند. سالانه مقادیر عظیمی از این محصول به سایر کشورها صادر می شود‌.

صادرات کینوا به کشورهای همسایه مانند ترکیه به شکل بسته بندی و یا عمده و با قیمتی مناسب صورت می گیرد. سفارش دانه کینوا عمده از طریق سایت های مختلف اینترنتی و به شکل بسته بندی نیز انجام می شود، از این رو مصرف کنندگان می توانند علاوه بر حضور مستقیم در مراکز خرید موجود در سطح شهر، به شیوه غیر حضوری و آنلاین نیز اقدام به خرید این محصول کنند.

عرضه کینوا ارزان در این سایت هم به صورت عمده و هم به صورت ارزان می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما