توزیع کننده آرد جو کامل با تخفیف ویژه

جو از جمله حبوبات محبوب در بین مردم است که از زمان‌های قدیم مردم از آرد آن جهت پخت نان و غیره استفاده می‌کردند.

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره ویژگی‌های عدس ریز محلی، خواص آن و نحوه تهیه آن اطلاعاتی تکمیلی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛

توزیع کننده آرد جو کامل با تخفیف ویژه

مهم ترین ویژگی آرد جو کامل چیست؟

مهم ترین ویژگی آرد جو کامل چیست؟ جو گیاهی از تیرهٔ چمنیان و سردهٔ شعیریان است. جو یک گیاه یک ساله بوده و دقیق‌ترین منشأ آن مشخص نیست اما گفته می‌شود از آفریقا نشأت گرفته است.

عدس سبز برای کبد چرب تقریبا شبیه دانه گندم است با این تفاوت که جو اندکی پهن‌تر از گندم بوده و همچنین رنگ آن روشن است و تقریبا سفید مایل به کرمی است.

آرد جو کامل دارای ویژگی‌هایی است که در ادامه به چند مورد از ویژگی آرد جو کامل می‌پردازیم؛

  • آرد جو کامل از آنجایی از جو همراه با پوسته یا همان سبوس تهیه می‌شود، به هیچ وجه رنگ سفید نداشته و دارای رنگ قهوه‌ای است. هر چه سبوس به کار رفته در این آرد زیاد باشد، رنگ آرد تیره‌تر خواهد بود. آرد‌های سفید شده جو دارای سبوس نبوده و به این ترتیب اکثر ویتامین‌های خود را از دست می‌دهند.
  • آرد جو کامل کاملا یکدست بوده و بدون گلوله‌های بزرگ و کوچک است. این به محل نگهداری آرد بسته دارد و در صورتی که دارای گلوله‌های سفت باشد به معنای قرار گرفتن در برابر رطوبت و شرایط نگهداری غیر صحیح است.
  • کیفیت آرد جو، به جو‌یی بستگی دارد که در آن به کار رفته است. هرچه جو به کار رفته تازه‌تر باشد، کیفیت آرد نیز بالا خواهد رفت.
  • از دیگر ویژگی‌های این آرد خواص و فواید باورنکردنی آن است. این نوع آرد کامل سبب کاهش سطح کلسترول بد خون شده و با افزایش سطح کلسترول خوب خون از سکته قلبی و فشارخون بالا جلوگیری می‌کند. همچنین همواره مصرف نان پخته شده توسط آرد کامل جو، به افراد مبتلا به دیابت توصیه می‌شود که دلیل آن پایین آوردن قند خون توسط این آرد است.

مرکز عرضه آرد جو کامل با کیفیت مناسب

مرکز عرضه آرد جو کامل با کیفیت مناسب این روزها اکثر مردم سعی می‌کنند که به جای آرد‌های سفید از آرد‌های کامل مانند آرد جو استفاده کنند تا هم از چاقی‌های شکمی در امان بمانند و هم بتوانند از فواید آن بهره‌مند شده و سلامتی خود را حفظ نمایند که باعث شده خرید و فروش آن در مراکز عرضه این نوع آرد افزایش پیدا کند.

مشتریان می‌توانند جهت خرید این آرد با کیفیتی بالا و تضمین شده، به سایت اینترنتی معتبر ما مراجعه و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایند.

15

  1. من قبل از آرد جو که شما بفروش می رساندید خریداری نمودم این آرد دارای کیفیت مناسب و قیمتی ارزان است به بقیه افراد هم توصیه می کنم که خریداری نمایند.

  2. سلام وقتتون بخیر
    جو را از کدام شهر تهیه میکنید؟
    بی‌زحمت تلفن ها رو پاسخ بدهید.
    با تشکر از شما

  3. سلام مرسی ک توضیح کاملی دادین فقط سوالم اینه که ارد جو برای کسی که مشکل گوارشی داره مشکل ایجاد نمکنه؟

  4. با سلام وقت بخیر
    از دیر باز همگی با ارزش غذایی جو و جو پوست کنده و خواص نان جو آشنا بوده ایم
    جو یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین غلات در زندگی روزمره است که به طرق مختلف و در بسیاری از نان‌ها و غذاهای سنتی یافت می‌شود و اغلب مردم با اینکه هر روز این غله‌ی مهم را مصرف می کنند از خواص نان جو برای سلامتی بدن و ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در آن آگاه نیستند
    جو دارای خواص مختلفی از جمله
    ۶۵۱ کالری انرژی بهپروتیین، چربی،کلسترول،کربوهیدرات، فیبر،کلسیم، آهن،ویتامین های B۱،B۲،B۳،B۶، B۹، منیزیم، فسفر، زینک. می باشد

  5. سلام خدا قوت ارد مناسب برای کسایی که سلیاک دارند و همه چیزی رو نمیتونن مصرف کنن چی هستش؟ و اینکه شما از کدوم شهر هستین و‌ارسالتون چند روزه هست؟

  6. سلام و خدا قوت تنها چیزی که میتونم راجب این محصول خوبتون بگم اینکه فوق العاده عالی بود و به شما عزیزانم توصیه میکنم حتما خریداری کنید

  7. سلام ممنون از رسیدگی بدون وقفه شما. آرد جو شما رو نزد یکی از آشنایان دیدم بدون هیچ لکه یا دونه ی درشتی نظرم جلب شد و وقتی امتحان کردیم متوجه قیمت استثنایی شما شدم واقعا جالب بود و به تمامی فروشگاه ها پیشنهاد کردم. ممنون از محصول اعلا تون.

  8. من یه سوال داشتم ایا مصرف ارد خو برای کسی که بدنش کم خونه ومعده سرد داره خوبه یانه؟ باتشکر

  9. سلام و خسته نباشید، خدمت شما فروشنده عزیز که این محصولات خوب را به اشتراک گذاشته اید و ما با خرید از شما از آن ها استفاده می‌کنیم و لذت می برم، خیلی متشکرم ، راضی هستم از محصولات شما

  10. با سلام
    آرد جو برای کسایی که بیماری گوارشی سلیاک دارند خیلی مناسب تر از آرد گندم هستش
    من خودم به خاطر بیماری که دارم به دستور پزشک همیشه از این آرد استفاده میکنم

  11. عرض سلام و خسته نباشید دارم خدمت همه دست اندرکاران و همینطور ادمین سایت گراینکو ممنون از آرد جو بسیار مرغوب و درجه یکی که برای بنده ارسال کردید درود بر شما و ممنون از قسمت مشاوره و فروش سایت که من را در جهت خرید ارزان تر و راحت تر راهنمایی کردند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما