بازار فروش دانه کینوا شیراز

یکی ازدانه هایی که در ایران به تازگی شناخته شده و دارای خواص زیادی است دانه کینوا می باشد. این دانه ها به دلیل داشتن کالری کم و مقدار زیاد فیبر و پروتئین جایگزین مناسبی برای برنج محسوب می شوند. از این رو افراد گیاهخوار و ورزشکاران عضله ساز از طرفداران دانه های نان جو برای لاغری می باشند. فروشگاه مرکزی فروش دانه کینوا شیراز شیراز یکی از مکان هایی می باشد که این دانه ها را عرضه می کند.

بازار فروش دانه کینوا شیراز

چگونگی انتخاب بهترین نوع دانه کینوا

چگونگی انتخاب بهترین نوع دانه کینوا کینوا یک پروتئین گیاهی از خانواده تاج خروسیان می باشد. دانه کینوا سرشار از پروتئین، فیبر، ویتامین هایB، ویتامینE، ویتامینA، اسیدفولیک، مس، روی، آهن، پتاسیم، کلسیم بوده و در کل یک منبع عالی از مواد معدنی و ویتامین ها است.

دانه کینوا به 3 رنگ قرمز، سفید، سیاه وجود دارد که هرکدام ویژگی ها و خواص خود را دارا هستند. دانه خوب کینوا دارای ویژگی های خاصی است که با دیدن آن ویژگی ها می توان بهترین نوع دانه کینوا را انتخاب نمود. داشتن ظاهر خوب یعنی از نظر شکل و اندازه یکدست بودن، اولین گزینه برای انتخاب بهترین دانه کینوا می باشد. دومین مورد باید دانه ها درشت و تمیز باشند.

گزینه بعد توجه به اینکه دانه کینوا برای چه موردی می خواهد مصرف شود می توان یکی از این سه رنگ دانه را انتخاب کرد. دانه کینوا سفید رنگ بعد از پخت دارای بافت نرم و طعمی خوشمزه است که جایگزین مناسبی برای برنج می باشد. دانه کینوا قرمز رنگ نسبت به دانه کینوا سفید رنگ بعد از پخت بافت سفت تری داشته و شکل اصلی خود را حفظ می کنند بنابراین برای سالاد مناسبتر هستند.

کینوا سیاه رنگ بعد از پخت شکل اصلی خود را حفظ کرده و دارای طعمی بسیار خوب می باشد و با توجه به رنگ سیاه آن برای سالاد و تزئین استفاده می گردد. از نظر تغذیه ای هیچ تفاوتی بین رنگ دانه های نان جو رژیمی خشک وجود ندارد و همه غنی از انواع پروتئین و ویتامین ها می باشند.

خرید ویژه دانه کینوا شیراز

خرید ویژه دانه کینوا شیراز قیمت هر محصولی با توجه به کیفیت، هزینه های تولید، وارداتی بودن یا تولید داخل کشور باشد تعیین می شود. تامین کنندگان دانه کینوا عمده ، این محصول را در همه شهرهای کشور به عنوان صادرات دانه کینوا به فروش می رسانند.

برای خرید دانه کینوا در شهر شیراز می توان به فروشگاه های بزرگ مراجعه نمود یا از طریق سایت های فروش اینترنتی قیمت انواع دانه کینوا را بدست آورد و سفارش خرید خود را ثبت کرد. دانه کینوا علاوه بر مصرف داخلی به خارج از کشور نیز صادر می شود. کینوا صادراتی از دانه های مرغوب کینوا، که در داخل کشور تولید می شوند انتخاب و صادر می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما