بازار فروش دانه چیا بسته بندی

دانه چیا بسته بندی یکی از محصولات ارائه شده در سایت حاضر می باشد، به طوری کلی دانه چیا و دارای خواص متعددی می باشد. از جمله خواص این ماده غذایی برای درمان یبوست و لاغری بسیار مناسب می باشد. همچنین شما عزیزان می توانید برای تهیه این عدس ریز محلی  پرخاصیت با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید.

بازار فروش دانه چیا بسته بندی

راهنمای خرید دانه چیا با کیفیت

راهنمای خرید دانه چیا با کیفیتعدس سبز برای کبد چرب دارای شکل بیضی مانند می باشد همچنین قطر آن حدود یک میلیمتر است و آن را می توان در رنگ های متفاوت از قهوه ای خاکستری سیاه سفید و دارای لکه های متعدد در بازار موجود می باشد. این دانه خاستگاه آن گونه‌های بومی جنوب آمریکا به شمار می رود لازم به ذکر است که بیشترین شکل موجود در بازار دانه های ریز سیاه رنگ است.

ارزش غذایی دانه چیا بسیار بالا می باشد به طوری که بیشترین مقدار آن را منیزیم و منگنز و فیبر تشکیل می دهند. این دانه از قدیم در میان افراد در قبایل سرخپوست آن مورد استفاده قرار می گرفت که امروزه با توجه به ارزش غذایی بالای این دانه در سراسر جهان شهر پیدا کرده و در حال استفاده می باشد. ما در ادامه نکات کوچکی راجع به خرید دانه چیای با کیفیت ارائه می دهیم.

در خرید دانه چیا باید به شکل و اندازه آن توجه کرد و نباید آن را با سایر دانه هایی که شبیه این دانه است یکسان گرفته شود.

دانه های مشابه این دانه تخم کتان و تخم شربتی است؛ بنابراین همانگونه که در بالا نیز ذکر شد دانه چیا دارای رگه هایی می باشد که این مشخصه واضح برای انتخاب دانه چیا می باشد.

بوی دانه چیا کمی روغنی و بوی تندی خاصی نیز دارد. لازم به ذکر است که این دانه ها نباید مرطوب و دچار کپک زدگی شده باشد.

عرضه مستقیم دانه چیا بسته بندی

عرضه مستقیم دانه چیا بسته بندی توزیع دانه چیا توسط سایت حاضر در حال انجام می باشد. ما سعی بر آن داریم تا با تولید این دانه غذایی پر خاصیت و عرضه آن به شما عزیزان غذایی سالم را به خانه های شما به ارمغان آوریم.

کارشناسان ما به طور مداوم در حال بررسی نحوه تولید و رشد این دانه تا رسیدن به مرحله بسته بندی می باشد.

سایت حاضر علاوه بر تولید دانه چیا در زمینه تولید دانه کینوا نیز فعالیت دارد.

شما عزیزان می توانید دانه چیا فله ای را با تماس با واحد فروش ما در سراسر ایران تهیه فرمایید. ما این افتخار را داریم تا در کمترین زمان و متناسب با نیاز مشتری به صورت عمده و جزیی و بالاترین کیفیت به دست شما عزیزان برسانیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما