بازار خرید کینوا سه رنگ

کینوا یک محصول وارداتی می باشد، دارای سه رنگ متفاوت قرمز، مشکی و سفید می باشد. از آنجایی که کینوا یک محصول شناخته شده نمی باشد، بهترین راه برای خرید کینوا سه رنگ؛ خرید اینترنتی از سایتهای معتبر و فروشگاههای اینترنتی شناخته شده می باشد.

بخاطر مواد پروتیینی بالا و املاح معدنی غنی عدس ریز محلی، امروزه بازار آن رونق بیشتری پیدا کرده است. با اطلاع رسانی بیشتر در باره این محصول ارزشمند، می توان فروش آنرا بیشتر کرد.

بازار خرید کینوا سه رنگ

مشخصات ظاهری کینوا مرغوب

مشخصات ظاهری کینوا مرغوب کینوا یک نمونه از حبوبات کاذب می باشد! دانه های خوراکی کینوا شبیه حبوبات بوده و مانند آن پخته و مصرف می شود. ولی اصلا جزو دسته حبوبات نمی باشد. در عوض تمام مواد معدنی و پروتیینی لازم را دارد. گیاه کینوا طولی به اندازه دو متردارد.

برگ های این گیاه همانند اسفناج پهن می باشد. برگهای تازه این گیاه قابل مصرف بوده و فواید بسیاری برای بدن دارد. گل های گیاه کینوا سفید رنگ و قرمز می باشد، گاهی هم رنگشان مابین سفید و قرمز متفاوت و متغیر است.

گیاه کینوا دارای بذر های کوچک در رنگ های متفاوت می باشد. البته از میان این تنوع فقط سه نوع از گیاه کینوا قابل مصرف می باشد.

کینوا قرمز، کینوا سفید، کینوا مشکی. عدس سبز برای کبد چرب که با نام کینوا عاجی شناخته شده است، بیشترین مقدار مصرف را دارد.

سپس کینوا قرمز، البته کینوا قرمز زمان پخت بیشتری لازم دارد. کینوا سیاه که بسیار مورد توجه سر آشپزان ماهر قرار گرفته است و در انواع سالاد و تزیین غذا مورد استفاده قرار گرفته است.

مرکز پخش کینوا سه رنگ

مرکز پخش کینوا سه رنگ از آنجایی که گیاه کینوا یک غذای کامل و بدون کالری می‌باشد. با مصرف آن نه‌تنها کالری بدن تامین شده، بلکه تمام اسید آمینه مورد نیاز بدن را نیز فراهم می‌ کند.

از این‌رو برای گیاه‌ خواران یک غذای کامل و مناسب می‌باشد. بر حسب مواد مغذی که دارد قیمت آن بسیار مناسب بوده، در بازار جهانی بسیار مورد توجه قرار گرفته‌ است.

بنابراین بیشتر شرکت های مواد غذایی در جهان به صادرات کینوا سه‌ رنگ می‌پردازند. مراکز پخش کینوا سه رنگ سعی می‌کنند، این گیاه ارزشمند را به‌صورت ارگانیک تهیه کرده و در بسته‌بندی‌های استاندارد در معرض فروش قرار بدهند.

علاوه بر آن مراکز پخش کینوا سه رنگ بر روی بسته‌بندی‌ها طریقه مصرف، درصد مواد پروتئینی و اسیدآمینه‌ها ی موجود، قیمت، تاریخ تولید و انقضا و قیمت را ثبت می‌کنند، تا خریدار اطلاعات لازم را از روی بسته کسب بکنند.

علاوه بر آن مراکز فروش کینوا برای راحتی مصرف کنندگان این محصول بی نظیر را بصورت آنلاین و غیر حضوری بفروش می رسانند، تا عموم مردم براحتی در تمام نقاط کشور بتوانند آنرا با کمترین قیمت تهیه کرده و درب منزل تحویل بگیرند.

4

  1. من از این سایت کینوا ۳ رنگ برای رستورانم خریداری کردم بسیار عالی بود . کینوا خاصیت زیادی داره و مشتری های من از خوراکی که با کینوا پخته میشه استقبال زیادی کردن

  2. سلام من تابحال از کینوا استفاده نکردم حتما برای یک بار هم شده کینوای سه رنگ رو ازتون میخرم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما